24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Hallo, mijn Telemeter staat al 3 dagen geblokkeerd, laatste status op 09/06, verbruik 95Gb van de 150 Gb beschikbaar. Gisteren 2 mails ontvangen dat ik 80% al heb verbruikt.... Telenet gecontacteerd, blijkt dat er een algemeen (?) software probleem zou zijn met die Telemeter...;
Staat heden nog altijd op 95 Gb, mvg, Alain
Ja dat klopt volledig maar ik kan tot 2 maanden terugkijken, waarom wordt mijn verbruik dan niet vermeld van voor de wijziging? Dat moet ik toch ook kunnen zien als Telenet het kan zien?
Anno 2019 nog een Telemeter.
We betalen toch 'n prijs die niet goedkoop is.schande.
@robatoras door deze boodschap dagelijks te herhalen, gaat het niet sneller wijzigen. We hebben jullie feedback/standpunt (algemeen) over de FUP en de Telemeter in het verleden al doorgegeven intern. Meer kunnen we helaas niet doen. 😉