24784
netweters
|
152658
antwoorden
|
20727
vragen
|
Sinds vorige week heb ik gemerkt dat bij het afspelen van series/films op de telenettv.be website via de computer of via de telenet tv app op mijn Android tablet, dat het beeld soms een fractie van een seconde blijft hangen/stottert. En dit zo elke 5 seconden ongeveer. Op de duur begin je daar serieus op te letten en wordt het wel redelijk irritant. xD
Zijn hier nog klachten over? Of weet iemand een oplossing voor dit probleem.
(Klein vraagje extra,; is Free G nu al actief op de nieuwe Telenet TV App?) :D:D
Thanks alvast voor de hulp!
@Eldrax schreef:(Klein vraagje extra,; is Free G nu al actief op de nieuwe Telenet TV App?) :D:D
Volgens de gegevens in Google Play nog niet
--------
Wat je nog niet kan
- Je kan momenteel nog geen programma's afspelen via Google Chromecast.
- Free G is nog niet beschikbaar, maar komt er snel aan.
- Het aanbod in de TV-theek verschilt met het aanbod op je Telenet TV-box.
- Je kan nog geen films of afleveringen downloaden om offline te bekijken.
- Opnames plannen kan problemen geven.
-------------
Zal waarschijnlijk in de volgende update zitten.
en ik hoop dat het casten dan ook er bij gaat zijn
...
@Eldrax schreef:(Klein vraagje extra,; is Free G nu al actief op de nieuwe Telenet TV App?) :D:D
@Eldrax @Bolletje om hier al even op te antwoorden: Free G staat al sinds 7/02 actief voor de nieuwe Telenet TV-app. Heb dit net even nagevraagd bij enkele collega's achterliggend. Er is hierover geen communicatie verstuurd, maar het app verbruik zou dus niet mogen afgaan van je data bundel. Men gaat (normaal gezien) binnenkort nog een algemene communicatie hierover sturen naar alle TV-box klanten.
@Suzy schreef:@Eldrax @Bolletje om hier al even op te antwoorden: Free G staat al sinds 7/02 actief voor de nieuwe Telenet TV-app. Heb dit net even nagevraagd bij enkele collega's achterliggend. Er is hierover geen communicatie verstuurd, maar het app verbruik zou dus niet mogen afgaan van je data bundel. Men gaat (normaal gezien) binnenkort nog een algemene communicatie hierover sturen naar alle TV-box klanten.
Als men geen enkele communicatie verstuurd, en ze passen de uitleg bij de App niet aan, dan kunnen we het niet weten natuurlijk.
Bijna 2 maanden nodig om iets aan te passen is eigenlijk ook wel lang
Onderwerp | Auteur | Gepost | |
---|---|---|---|
30-01-2019 10:29 | |||
22-04-2020 16:12 | |||
14-10-2021 11:20 | |||
Ex-Netweter
| 07-02-2022 11:21 | ||
Ex-Netweter
| 10-01-2023 16:31 |