Beantwoorden
KB9940
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Telenet app

Ik heb zonet de telenet app geinstalleerd om men wifi in huis te testen. Het probleem is dat ik 2 telenet rekeningen aan men naam gekoppeld heb staan op 2 verschillende adressen. In de app kan ik niet het adres selecteren dat ik wil controleren, hoe kan ik dit aanpassen.

0 Likes
7 reacties
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Telenet app

Om je wifi te testen moet volgens mij wel bij je wifi zijn, dus op het adres dat je wilt testen.

KB9940
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Telenet app

Dat weet ik en is ook het geval. Gelieve de vraag eerst goed te lezen voor je antwoordt....

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet app

@KB9940 ik denk dat @francis50 francis bedoelt dat de app telkens de wiffi zal testen op het adres waar u aanwezig bent. lees anders de link hieronder eens misschien maakt dat u wijzer

https://www2.telenet.be/nl/ontdek/applicaties/

Jos

0 Likes

Telenet app

@KB9940 hier gaat het ook over die bewuste app, wat ik er uit opmaak is dat u moet nakijken dat u wel degelijk met het intern netwerk verbonden bent en niet met de hotspot, die netwerken moeten toch een verschillende login hebben?

Jos

0 Likes
KB9940
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Telenet app

Dag Jos1954,

 

Dat is het probleem juist, de app doet dit niet. Hij blijft staan op de modem van het andere adres, niet het adres waar ik mij bevind. (De acounts van beide adressen staan op mijn naam). De info die je via de link stuurde had ik ook reeds bekeken. Daar staat het antwoord helaas niet in.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet app

@KB9940 ga eens naar mijn telenet en dan wiffi instellingen daar moeten de 2 modems toch instaan, en dan wijzigen of de ene aan uw nummer en de andere aan het nummer van uw vrouw, dan zou de app toch moeten werken op dat ander toestel, maar ik dacht aan iets heb even de instellingen van mijn iphone open gedaan en dan wiffi, daar kan u wijzigen met welke modem hij verbonden is dan moet u natuurlijk weten welke, maar dat vind u in mijn telenet.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet app

@KB9940, als je twee keer internet van Telenet hebt op twee verschillende adressen, heb je normaal ook 2x een internet login. Je kan daar eens mee proberen aanmelden, niet met een algemene Telenet login die je ooit zelf aanmaakte (want die is vermoedelijk gekoppeld aan beide adressen). De internet login is steeds gekoppeld aan één specifiek internet abonnement en dus ook aan één adres. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes