Beantwoorden
glennvda
Freshman Veelweter
Berichten: 186
Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?

De Telenet apps zijn allemaal verdwenen op Google Play Store?

Bv de Telenet TV app: https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.tv

Als ik zoek naar Telenet, dan vind ik niets terug in de Google Play Store. Alle apps zijn verdwenen.

Wat is er gaande bij Telenet? Is écht alles kapot aan het gaan door het nieuwe IT systeem?

Wanneer gaan daar eens koppen rollen en gaan we enkele beslissingen terugdraaien?!?

79 reacties
jean79
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?

jep al een geluk dacht dat het aan mij lag.

Net Chromecast met google tv gekocht voor in de veranda maar geen telenet app te bespeuren

0 Likes
FrederikC
Moderator
Berichten: 55
Een bus vol! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?


@glennvda  schreef:

De Telenet apps zijn allemaal verdwenen op Google Play Store?

Bv de Telenet TV app: https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.tv

Als ik zoek naar Telenet, dan vind ik niets terug in de Google Play Store. Alle apps zijn verdwenen.

Wat is er gaande bij Telenet? Is écht alles kapot aan het gaan door het nieuwe IT systeem?

Wanneer gaan daar eens koppen rollen en gaan we enkele beslissingen terugdraaien?!?


 Hoi glennvda!
We zijn ervan op de hoogte dat er problemen zijn met de Telenet-apps terug te vinden via de Play Store. Dit wordt momenteel onderzocht. Via de App Store hebben we hier nog geen meldingen over ontvangen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngFrederik | Moderator
Ik denk altijd heel goed na, voor ik iets stoms zeg.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

glennvda
Freshman Veelweter
Berichten: 186
Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?

@FrederikC ah ik dacht al dat Telenet er de stekker had uitgetrokken. 
Oprechte vraag: wanneer gaan er koppen rollen bij Telenet? Want wat is er daar allemaal aan het foutlopen? Nog altijd dat nieuw IT systeem? Klinkt afgezaagd.
Mijn Telenet trekt op niets, de Telenet app werkt niet meer, de apps zijn niet te vinden, de klantendienst is dood, beloofde compensaties waarvan ik een schriftelijke creditnota per post heb ontvangen (net geen 20 euro) is mij nog altijd niet terugbetaald (stuur ik een deurwaarder / incasso naar Mechelen? omgekeerd zou het wel zo zijn), etc etc.

Sorry dat ik zo hard klink, maar sorry ... het is nodig. 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?

@glennvda 

Voor die vragen beste toch echt de klantendienst contacteren ondanks dat je er moet wachten of zoals je zelf zegt dat het daar dood is. 

Je klinkt hard ja maar goed daar kunnen wij niks aan doen en daar kan hier op de Netweters ook niks aan gedaan worden. Als we je daarmee konden helpen zouden we dat natuurlijk doen maar ook voor ons is dat niet mogelijk. 

Er zijn nog Netweters met dit soort vragen en of opmerkingen en misschien problemen maar ook daar kunnen we niks voor doen hoe jammer het ook is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?

Google verwijdert alleen apps wanneer een developer de regels overtreedt: https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/2477981?hl=nl

Gelukkig is er een alternatief: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.streamgroup.vlaanderen&hl=nl

boudewijn1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?

ze weten dat de apps verdwenen zijn in de playstore maar ik heb een voorlopige oplossing  gevonden https://www.telenet.tv/nl/home gewoon de android versie downloaden naar de pc je gegevens invullen en je kan kijken naar de tv

Ex-Netweter
 

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?

En hoe doe je dat op een Android TV/Google TV?

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?

Weet jij dat niet?

0 Likes
boudewijn1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?

Zoals op de foto 

0 Likes
boudewijn1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?

je klikt op de telenet tv app op je computer en dan zie je 3 dingen da tvtje met die golfjes  moet je hebben en daar op klikken dan krijg je een lijst met een keuze vbv bij mi staat er huiskamer das voor iedereen anders maar wat je normaal neemt het bovenste op klikken en dan kan je kijken het werkt zoals bij je gsm maar dan op je pc maar je moet het het programma op je pc wel laten opstaan want als je het sluit stopt het casten van je tv ook

 

0 Likes
NoFate
Freshman Meerweter
Berichten: 130
BINGO! De volle 100! Topicwurm! De vlam zit erin.

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?

Nee, dat is casten, dat is verleden tijd!! :+)

De bedoeling is dat de app op de Google TV zelf geïnstalleerd moet worden, dan kan je de remote van de Google tv gebruiken om door de apps te bladeren, veel handiger! Alleen idd , de apps zijn verdwenen, waren idd ook waardeloos, telkens dat opnieuw aanmelden!!!

0 Likes
boudewijn1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?

ik bedoel casten he

0 Likes
boudewijn1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?

de uitleg da ik gaf is voor casten bedoeld he want ik heb zelf cromecast van telenet

francis6
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Star Wars Day Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Telenet apps verdwenen van Google Play Store?

Beste moderator  

"Het" wordt momenteel onderzocht... een slappe uitleg om niks! te ondernemen.

De ellende bij Telenet is oneindig, ze zijn totaal onbereikbaar wegens "nieuw systeem" .. deze kul duurt al een jaar..

Hoe onkompetent kan een bedrijfsleiding zijn???

Feedback aan klanten: zero!

Het debacle bij de gedupeerden lijkt dezelfde systematiek als bv "white sands"

Fijntjes: "Telenet is de DUURSTE provider"

Say no more...