24.835
netweters
|
153.088
antwoorden
|
20.770
vragen
|
Klopt het dat je maar 1dag kan terugkijken via de yelo app? Ondanks dat we geabonneerd zijn op play en via de digicorder 1 week kunnen terugkijken. Ook het doorspoelen via de yelo app lukt soms niet.
Is dit bij de telenet tv app via TV-box ook het geval of lukt dit wel? Ik stream regelmatig via chromecast en vindt dit via de yelo app wel een beperking.
Grtn
Om te weten wat kan, kan je best eens kijken op volgende site:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-opnemen-via-yelo-play/
Normaal moet je 7 dagen terug kunnen gaan. Zie foto.
Als uw activatie niet volledig in orde is kan dat minder zijn. Best Telenet contacteren en alles laten nazien.
Uw opmerking over niet kunnen doorscrollen kan zijn oorzaak vinden bij bepaalde zenders die dat beletten. Er zijn ook zenders die je niet kan bekijken met terugkijktv.
@Kevin1982 schreef:Klopt het dat je maar 1dag kan terugkijken via de yelo app? Ondanks dat we geabonneerd zijn op play en via de digicorder 1 week kunnen terugkijken. Ook het doorspoelen via de yelo app lukt soms niet.
Met WIGO kan je 36u terugkijken met terugkijk-tv. Met Play (€11,95 extra per maand) zou dit inderdaad 7 dagen moeten zijn.
Dat doorspoelen in de Yelo app heeft te maken met rechten; zenders van Medialaan (VTM, Q2, ...) hebben dit laten blokkeren (jammer genoeg).
Beste,
Ik heb ondervonden dat er blijkbaar een verschil is tussen het gebruik van smartphone en ipad. Via de yelo app op smartphone slechts 1vdag terugkijkt terwijl op de ipad wel 7 dagen.
@Kevin1982 schreef:Beste,
Ik heb ondervonden dat er blijkbaar een verschil is tussen het gebruik van smartphone en ipad. Via de yelo app op smartphone slechts 1vdag terugkijkt terwijl op de ipad wel 7 dagen.
Heb je dat ondervonden met dezelfde zender en hetzelfde programma?