Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Verhuis - Mijn Telenet en Telenet app updaten niet

Hoi,

 

Ik ben recentelijk verhuisd en heb al gebeld met telenet om mijn nummer over te zetten naar mijn eigen abonnement, en dit is in orde volgens hen.

De modem in mijn nieuwe woonst werkt al, maar als ik naar Mijn Telenet surf en inlog, dan krijg ik nog altijd de gegevens te zien van het account van mijn ouders (waar ik dus niet meer bij zit), idem in de app.

 

Duurt dit gewoon heel lang om up te daten of doe ik zelf iets fout?

 

Mvg,

Seppe

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verhuis - Mijn Telenet en Telenet app updaten niet

@Ex-Netweter 

Heb je ook ooit een overname van de diensten gevraagd dus dat jij nu de nieuwe abonnementhouder bent van alle diensten ? 

Of heb je een totaal nieuw pack aangevraagd bij Telenet dus dat je nieuwe klant bent ? 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Starr0w_
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Verhuis - Mijn Telenet en Telenet app updaten niet

Jouw login zal niet mee verhuizen. Je moet inloggen op het account van je ouders, daar via een beheerders account je login verwijderen waarna je jouw email adres kan gebruiken om op je nieuwe adres in te loggen na registratie via mijntelenet.be

Je kan ook gewoon een ander email adres gebruiken.

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Verhuis - Mijn Telenet en Telenet app updaten niet

Hey Patrick,

 

Ik heb een nieuw pack aangevraagd voor mijzelf, een ONEup. Ik ben dus nieuwe klant.

 

Mvg,

Seppe

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verhuis - Mijn Telenet en Telenet app updaten niet

@Ex-Netweter 

Ok dan dien je dus je login te gebruiken wat je hebt gekregen van Telenet. Je gaat dan naar Mijn telenet en je overloopt daar de stappen om je login volledig te maken. 

Diezelfde login gebruik je ook voor de app dan kun je daar ook op inloggen. Jou login wat je nu gebruikte van je ouders ga je niet meer nodig hebben want jou nummer je verbruik alles is nu te zien onder je eigen login. 

Moest je nog een email adres hebben wat onder je ouders hun account staat kun je daar ook weg doen en overzetten naar je eigen account. 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/business/klantenservice/telenet-e-mailadres-verplaatsen-naar-andere-telenet-mailbox

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Verhuis - Mijn Telenet en Telenet app updaten niet

@patrick37 @Starr0w_ 

Ik heb de account bij mijn ouders verwijderd en een nieuw aangemaakt, ik kan nu mijn eigen abonnement zien.

Bedankt voor de hulp!

 

Mvg,

Seppe

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verhuis - Mijn Telenet en Telenet app updaten niet

 

Perfect dat het is opgelost. 

Als je ook nog de oplossing wil aanduiden kunnen we andere ook helpen die hetzelfde probleem hebben. 

Account is al verwijderd zie ik 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verhuis - Mijn Telenet en Telenet app updaten niet

Ja @patrick37 , er zijn zo van die rappe gasten hé ....🤔


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes