|
26.564
netweters
|
165.220
antwoorden
|
|
22.170
vragen
|
er staat in email : Je Telenet-aanrekening van juni 2026 staat voor je klaar in MyTelenet Je vindt er alle details van je kosten en kortingen.
Wel je vindt er geen details niets. waar je ook maar op klikt. is er maar 1 ding Betaal. wat een joke.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: details betaling waar dat ? joke niet ?
Dat is niet normaal, ik zie meerdere aanrekeningen. Als ik daar op klik krijg ik details van die specifieke aanrekening, alsook de optie om de PDF te downloaden
Hoe ziet het er uit bij jou?
Hoe ben je naar My Telenet gegaan?
Stond er een link in het bericht en heb je daarop geklikt? Nooit doen!
Op smartphone of tablet: ga naar de My Telenet app en kijk daar je betaligen na.
Op pc: ga naar telenet.be (zelf intikken). Ga met de muis rechtsboven over ofwel My Telenet ofwel je naam (er staat maar één van beiden), in het afrolmenu dat er je dan ziet kies je Betalingen.
Heb je al gekeken of het nu wel werkt ?
Kijk ook vooral als je de email krijgt in My Telenet. Je gaat dan ook wel merken als de mail komt niet direct de aanrekening zichtbaar is , heb ik al mee gemaakt. De dag erna is dan de aanrekening in detail wel beschikbaar.
@luc55 schreef:Je moet een programma hebben om te lezen
https://www.adobe.com/be_nl/acrobat/pdf-reader.html
Hahaha! Echt waar.... Elke browser heeft tegenwoordig een ingebouwde pdf-lezer.
En ik zou Acrobat zeker niet aanraden!
Het installeert veel meer dan de reader en valt je daarna lastig om de volledige versie te installeren.
Zoals @patrick37 zei is een dagje wachten meestal voldoende maar tegenwoordig moet alles "instant" zijn.....