Beantwoorden
Senna
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Happy New Year! Leesbeest! Goed gevonden! Leesclubje starten?

Witte pagina bij aanmelden Mijn Telenet

Beste, ik kan mij niet meer aanmelden op Mijn Telenet, bekom altijd een witte pagina met links boven

het gele Telenet teken en rechts boven een enveloppe teken

minstens 1 uur met technieker van telen. gepraat en testen gedaan, lukt  niet  

kan ik nog iets uitvoeren

senna

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Aanmelden op mijn Telenet

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Witte pagina bij aanmelden Mijn Telenet

@Senna  

Heb je dit altijd met één bepaalde browser of heb je dit ook getest met verschillende browsers ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Witte pagina bij aanmelden Mijn Telenet

@Senna zoals  @patrick37  vermelde zou ik inderdaad proberen om een andere browser te gebruiken. De browser kan bepaalde onderdelen blokkeren zodat je niet de juiste pagina te zien krijgt. Soms helpt het om je pagina te refreshen.

Heb je al eens geprobeerd om op je gsm in te loggen ?


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Senna
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Happy New Year! Leesbeest! Goed gevonden! Leesclubje starten?

Witte pagina bij aanmelden Mijn Telenet

Dag beste, ik versta het niet goed, ik werk al jaren met Safari, deze week was er nog een update

waar safari bij was en heb de update direct uitgevoerd zijn plaat van in de nacht, ik heb in mijn favorieten een paar 100 links die allemaal perfect werken uitgezonderd "mijn telenet" ik kan mij wel aanmelden op webmail door op het envelopje rechts te klikken, dus er iets anders, telenet heeft mij telefonisch ook al advies gegeven door mij aan te melden via" prd.telenet.be" ook zonder resltaat

aan advies voor ander paswoord, ook uitgevoerd, zonder resultaat, wat ik mij afvraag is of ik niet in Safari -Voorkeuren -Telenet.be en nog 8 anderen laat daar, zou ik dat niet eens wissen durf niet dat er ook mijn telenet paswoord is opgeslagen bedankt voor de hulp

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Witte pagina bij aanmelden Mijn Telenet

@Senna Heb dit probleem ook in Safari op de iPhone, op de MacBook nog niet getest met de laatste update van dinsdag nacht, vrees dat Safari de laatste tijd veel blokkeert, ook hier al problemen mee gehad met Telenet login.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Senna
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Happy New Year! Leesbeest! Goed gevonden! Leesclubje starten?

Witte pagina bij aanmelden Mijn Telenet

Ik heb zoals gevraagd FireFox gebruikt, telenet vliegt open, aanmeldscherm verschijnt direct en ook de blauwe kaders van Telenet, is wel vervelend alles in Safari en Telenet in Firefox, maar ja telenet zelf ging mij al 3 maal bellen voor hulp, ik denk dat hun telefoon ook niet werkt;

Bedankt voor de tip om een andere browser te gebruiken.

Senna

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Witte pagina bij aanmelden Mijn Telenet

Heb het zelf met lokale dingen (server) om in te loggen met Safari, in Safari krijg ik melding dat ik geen toegang heb en met Firefox kan ik er direct in.

denk dat er iets heel erg fout gaat in Safari spijtig genoeg 😞 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes