24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Hey,
Sinds gisteren 20/10 heb ik mijn nieuwe smartphone, Oneplus 8T. Alles mooi overgezet van mijn oude naar het nieuwe toestel.
Alles werkt prima, behalve de Yugo tv app.
Deze blijft steeds hangen bij het beginscherm. Heb hier ookal voor naar Telenet gebeld, maar ze wisten niet meteen een oplossing.
Wat ik al geprobeerd heb:
App opnieuw geïnstalleerd
Software updates uitgevoerd.
Dit gaf geen oplossing.
Toestel: OnePlus 8T
Android versie: Android 11 - OxygenOS11.
Zou het kunnen dat de app nog niet geoptimaliseerd is voor Android 11?
Erg raar dat enkel de Yugo app niet wil opstarten
Op dit scherm blijft de app hangen
Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Yugo tv app blijft steeds hangen bij YUGO logo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi, heb je al eens geprobeerd om je Oneplus in safe mode op te starten en dan de Yugo app eens uit te testen ?
Ik weet dat dit in Android mogelijk is, dus... te proberen waard.
mvg
Yves
@Ex-Netweter nog ni geprobbeerd, kweet zelfs ni hoe ik da doe?
Safe mode is found in many OS, it allows you to use and test the OS without any 3rd party application installed. It can be useful to check whether an app or the OS which is causing a problem
Komt van het Oneplus forum... Google eens Oneplus 8t Safemode.
mvg,
Yves
@Ex-Netweter heb het gevonden, eens testen nu....als je in safe mode boot, zijn alle apps die uit de app store geinstalleerd zijn uitgeschakeld....dus zo kan ik het niet testen dus....alle app icoontjes staan grijs en als ik erop druk krijg ik de melding: gedownloade app uitgeschakeld in veilige modus....
Ik vermoed ook niet dat het aan mijn toestel zelf ligt, heb al een reset gedaan ook naar fabrieksinstellingen enz....app ookal opnieuw geinstalleerd, niets helpt.
Software is ook up to date.
Zou het aan Android 11 kunnen liggen?
Kan goed zijn, de enige die hier antwoord op kunnen geven zijn de app-ontwikkelaars denk ik. Werk aan de winkel voor een bereidwillige Mod 😀
mvg
Yves
@Ex-Netweter zou het kunnen komen door het overzetten van de oude naar de nieuwe telefoon (apps, contacten enz....)?
Dat denk ik niet, denk dat het meer ligt aan 11. Maar ben daar ook geen specialist in, ik leun meer naar iOS 😉
mvg,
Yves
Heb net eens geprobeerd om de yugo app niet vanuit een vorige backup te installeren, maar gewoon vanuit de play store, en dit werkt helaas ook niet. lijkt me dus een compatibiliteits
probleem denk ik 🙂
@TMCLS93 ik heb gezien dat men dit intern bij Telenet aan het onderzoeken is. Via de Social media kanalen van Telenet zijn er 2 klanten met dit toestel die hetzelfde gedrag gemeld hebben. Misschien ben je er zelf wel één van. 😉
Alleszins lijkt de software die Telenet gebruikt aan te geven dat dit toestel 'rooted' is. Ze zijn dit aan het bekijken.
@Suzy goed dat Telenet dit onderzoekt.
Is wel raar dat de software van Telenet hier zo mee om gaat, aangezien mijn toestel niet geroot is.
@Suzy Volgens de social media klantendienst zou het probleem opgelost zijn, ik heb de app op hun aanraden verwijderd, mijn toestel herstart en de app opnieuw geïnstalleerd, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem...Word er een beetje moedeloos van...
Verder weet ik niet wat ik nog kan ondernemen..
Hey,
Ik heb gemerkt dat de yugo tv app van Telenet niet wil opstarten onder Android 11.
Mijn toestel is met deze nieuwe versie van Android geleverd, dus vind het zeer frustrerend en vervelend dat dit niet werkt.
Zonet kreeg ik van Telenet een sms dat de YUGO TV app actief is gezet, maar ik geraak nog steeds niet in de app. Eerst krijg ik een melding te zien dat ik op start moet drukken...als ik dit doe dan krijg ik vervolgens het YUGO logo te zien en daarna start de app niet verder op.
Zie screenshots hieronder:
Ik weet echt niet meer hoe ik dit kan oplossen....
@TMCLS93 kan je de app niet eens verwijderen en opnieuw terug op zetten en kijk eens wat voor resultaat dit geeft ? Aangezien je net de sms kreeg van Telenet kan het misschien het proberen waard zijn.