De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 444
Waar zijn die handjes? Lezersgoud. Respect! En wanneer slaap jij? It's your first party!

@patrick37 Dit heb ik zojuist geprobeerd, maar de app start nog steeds niet op...

De klantendienst heeft hier nog maar 2 meldingen van gekregen zei @Suzy in een vorige post over dit probleem.

Zojuist ook met de technische dienst gebeld en ze gaven me het advies om dit te blijven aankaarten tot dat Telenet dit opneemt....maar op den duur werkt dit enkel maar frustrerend lijkt me..

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
Berichten: 1776
GP, kort voor Giga Poster! Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf!

@TMCLS93  om iemand aan te raden om dit te blijven proberen lijkt mij ook erg frustrerend. Maar het doel om het te blijven proberen komt nergens op uit want er is geen doel aan om te bereiken. De klant die afhankelijk is van die app om tv te kunnen kijken dient opgelost te worden. Mij lijkt het een case voor de backoffice en dan moet er naar gezien worden. Vermoedelijk zal de app softwarematig niet overeen komen met Android 11 waarvoor dus een update nodig is. Nu zijn er twee meldingen geweest blijkbaar ,maar de update van Android 11 rolt snel uit dus de meldingen gaan ook meer worden. Dus case voor de back office en die moeten zich er over buigen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 444
Waar zijn die handjes? Lezersgoud. Respect! En wanneer slaap jij? It's your first party!

@patrick37 Ik vermoed ook dat dit aan de combinatie YUGO TV app/Android 11 ligt, aangezien dit de enige app is die op mijn toestel niet werkt. toestel is 2 weken oud en officieel gelanceerd op 20/10/2020.  Dus het lijkt me wel of Telenet hier idd een update voor moet doorvoeren dan...zelf heb ik hier niet zo heel veel kennis van helaas...

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
Berichten: 1776
GP, kort voor Giga Poster! Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf!

@TMCLS93  gewoon eens bellen en zeg dat het niet werkt en dat je ook afhankelijk bent van de app. Ze zouden dat moeten weten als je een Yugo hebt want nu laten ze de klant in de kou staan zonder tv. Moest ik het doen maakte ik die case op en dan zou ik laten bekijken.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 444
Waar zijn die handjes? Lezersgoud. Respect! En wanneer slaap jij? It's your first party!

@patrick37 Ja idd, maarja kheb al 4x gebeld op 1 week tijd en alles geprobeerd ook 🙂

 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 444
Waar zijn die handjes? Lezersgoud. Respect! En wanneer slaap jij? It's your first party!

@Suzy Kan jij hier eens achterzitten bij IT?

Het kan toch niet dat ze hiermee achterlopen, aangezien Android 11 al bijna 2 maanden gelanceerd is

 

Ook toestellen die er nieuw mee gelanceerd van oa: OnePlus, Nokia, Google zelf....

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
Berichten: 3307
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@TMCLS93 heb nog eens om een update gevraagd bij de engineers van de YUGO-app. Er is geen groot algemeen ticket aangemaakt omdat er maar 2 meldingen zijn binnen gekomen. Maar ze gingen het wel bekijken achterliggend. Zodra ik een antwoord heb, zal ik het hier laten weten. 

Ik voeg trouwens je twee threads samen, ze gaan over hetzelfde. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 444
Waar zijn die handjes? Lezersgoud. Respect! En wanneer slaap jij? It's your first party!

@Suzy prima, dan wacht ik vol spanning af

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
Berichten: 3307
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@TMCLS93 men heeft me bevestigd dat ze dit nog steeds aan het onderzoeken zijn. Momenteel lijkt het erop dat dit enkel betrekking heeft op OnePlus devices, want op bijvoorbeeld Google Pixel 3 met Android 11 werkt de app normaal.

 

Keep you posted! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 444
Waar zijn die handjes? Lezersgoud. Respect! En wanneer slaap jij? It's your first party!

@Suzy thx voor de update, ik wacht verder af.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Follow the reader, reader! Twee handen vol! Goed gevonden! Handje vol!

Zelfde probleem hier. Sinds vandaag een OnePlus 8T. Yugo app blijft hangen op logo. Sinds 3 weken Yugo klant en het ene probleem na het andere. Ik zou het iedereen afraden!

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 444
Waar zijn die handjes? Lezersgoud. Respect! En wanneer slaap jij? It's your first party!

@Timmeuhhet probleem ligt vermoedelijk bij oxygenos 11/Android 11 op Oneplus devices. Ik heb mijn OnePlus 8T trouwens terug gestuurd wegens display problemen...

Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
Berichten: 1776
GP, kort voor Giga Poster! Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf!

@Timmeuh  het is zeker vervelend als er problemen zijn en bepaalde zaken niet werken zoals het hoort. Dat zal niet anders zijn bij andere maatschappijen dat er eens wat verkeerd gaat. Dat je nu het ene na het andere probleem ervaart is heel spijtig niet altijd loopt alles zoals men het verwacht. 

Maar om iedereen het direct af te raden lijkt me ook niet echt nodig. 

 

Als je de topics allemaal gelezen hebt heb je ook wel gezien dat er een update gaat komen van de app zelf. Software matig zal er ergens iets fout gaan waardoor het moeilijk compatibel is met Android 11. Je kan ook altijd je probleem door geven aan de klantendienst en dan kunnen ze misschien ook vragen hoe ver het staat met de update. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 444
Waar zijn die handjes? Lezersgoud. Respect! En wanneer slaap jij? It's your first party!

 @Timmeuh meldt ook zeker het probleem van de yugo app aan de klantendienst, bij voorkeur via messenger, of whatsapp, dan heb je dit schriftelijk ook.

 

Ook is hier een zeer gedreven en aangename community manager @Suzy die alles mee opvolgt en doorgeeft.

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Follow the reader, reader! Twee handen vol! Goed gevonden! Handje vol!

Ik ben al bijna 3 weken tot vervelends toe aan het WhatsApp'en met Telenet. En zoals je zegt, helemaal niets slecht over de 1ste lijn supportmensen die mij altijd heel vriendelijk te woord staan. Maar geduld is ook niet eindeloos, ik verwacht gewoon werkende producten zeker in tijden van semi-lockdowns waar tv kijken, zeker voor de kindjes, toch een leuke verstrooiing kan zijn... 

0 Likes
Beantwoorden