Beantwoorden
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

Hey,

 

Sinds gisteren 20/10 heb ik mijn nieuwe smartphone, Oneplus 8T. Alles mooi overgezet van mijn oude naar het nieuwe toestel.

 

Alles werkt prima, behalve de Yugo tv app.

 

Deze blijft steeds hangen bij het beginscherm. Heb hier ookal voor naar Telenet gebeld, maar ze wisten niet meteen een oplossing.

 

Wat ik al geprobeerd heb: 

App opnieuw geïnstalleerd

Software updates uitgevoerd.

 

Dit gaf geen oplossing.

 

Toestel: OnePlus 8T

Android versie: Android 11 - OxygenOS11.

 

Zou het kunnen dat de app nog niet geoptimaliseerd is voor Android 11?

 

Erg raar dat enkel de Yugo app niet wil opstarten

 

Screenshot_20201021-100818.jpg

Op dit scherm blijft de app hangen

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Yugo tv app blijft steeds hangen bij YUGO logo

Tags (1)
48 reacties
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

@patrick37 Dit heb ik zojuist geprobeerd, maar de app start nog steeds niet op...

De klantendienst heeft hier nog maar 2 meldingen van gekregen zei @Suzy in een vorige post over dit probleem.

Zojuist ook met de technische dienst gebeld en ze gaven me het advies om dit te blijven aankaarten tot dat Telenet dit opneemt....maar op den duur werkt dit enkel maar frustrerend lijkt me..

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

@TMCLS93  om iemand aan te raden om dit te blijven proberen lijkt mij ook erg frustrerend. Maar het doel om het te blijven proberen komt nergens op uit want er is geen doel aan om te bereiken. De klant die afhankelijk is van die app om tv te kunnen kijken dient opgelost te worden. Mij lijkt het een case voor de backoffice en dan moet er naar gezien worden. Vermoedelijk zal de app softwarematig niet overeen komen met Android 11 waarvoor dus een update nodig is. Nu zijn er twee meldingen geweest blijkbaar ,maar de update van Android 11 rolt snel uit dus de meldingen gaan ook meer worden. Dus case voor de back office en die moeten zich er over buigen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

@patrick37 Ik vermoed ook dat dit aan de combinatie YUGO TV app/Android 11 ligt, aangezien dit de enige app is die op mijn toestel niet werkt. toestel is 2 weken oud en officieel gelanceerd op 20/10/2020.  Dus het lijkt me wel of Telenet hier idd een update voor moet doorvoeren dan...zelf heb ik hier niet zo heel veel kennis van helaas...

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

@TMCLS93  gewoon eens bellen en zeg dat het niet werkt en dat je ook afhankelijk bent van de app. Ze zouden dat moeten weten als je een Yugo hebt want nu laten ze de klant in de kou staan zonder tv. Moest ik het doen maakte ik die case op en dan zou ik laten bekijken.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

@patrick37 Ja idd, maarja kheb al 4x gebeld op 1 week tijd en alles geprobeerd ook 🙂

 

0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

@Suzy Kan jij hier eens achterzitten bij IT?

Het kan toch niet dat ze hiermee achterlopen, aangezien Android 11 al bijna 2 maanden gelanceerd is

 

Ook toestellen die er nieuw mee gelanceerd van oa: OnePlus, Nokia, Google zelf....

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

@TMCLS93 heb nog eens om een update gevraagd bij de engineers van de YUGO-app. Er is geen groot algemeen ticket aangemaakt omdat er maar 2 meldingen zijn binnen gekomen. Maar ze gingen het wel bekijken achterliggend. Zodra ik een antwoord heb, zal ik het hier laten weten. 

Ik voeg trouwens je twee threads samen, ze gaan over hetzelfde. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

@Suzy prima, dan wacht ik vol spanning af

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

@TMCLS93 men heeft me bevestigd dat ze dit nog steeds aan het onderzoeken zijn. Momenteel lijkt het erop dat dit enkel betrekking heeft op OnePlus devices, want op bijvoorbeeld Google Pixel 3 met Android 11 werkt de app normaal.

 

Keep you posted! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

@Suzy thx voor de update, ik wacht verder af.

0 Likes
Timmeuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

Zelfde probleem hier. Sinds vandaag een OnePlus 8T. Yugo app blijft hangen op logo. Sinds 3 weken Yugo klant en het ene probleem na het andere. Ik zou het iedereen afraden!

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

@Timmeuhhet probleem ligt vermoedelijk bij oxygenos 11/Android 11 op Oneplus devices. Ik heb mijn OnePlus 8T trouwens terug gestuurd wegens display problemen...

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

@Timmeuh  het is zeker vervelend als er problemen zijn en bepaalde zaken niet werken zoals het hoort. Dat zal niet anders zijn bij andere maatschappijen dat er eens wat verkeerd gaat. Dat je nu het ene na het andere probleem ervaart is heel spijtig niet altijd loopt alles zoals men het verwacht. 

Maar om iedereen het direct af te raden lijkt me ook niet echt nodig. 

 

Als je de topics allemaal gelezen hebt heb je ook wel gezien dat er een update gaat komen van de app zelf. Software matig zal er ergens iets fout gaan waardoor het moeilijk compatibel is met Android 11. Je kan ook altijd je probleem door geven aan de klantendienst en dan kunnen ze misschien ook vragen hoe ver het staat met de update. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

 @Timmeuh meldt ook zeker het probleem van de yugo app aan de klantendienst, bij voorkeur via messenger, of whatsapp, dan heb je dit schriftelijk ook.

 

Ook is hier een zeer gedreven en aangename community manager @Suzy die alles mee opvolgt en doorgeeft.

Timmeuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

YUGO TV-app blijft steeds hangen bij YUGO logo

Ik ben al bijna 3 weken tot vervelends toe aan het WhatsApp'en met Telenet. En zoals je zegt, helemaal niets slecht over de 1ste lijn supportmensen die mij altijd heel vriendelijk te woord staan. Maar geduld is ook niet eindeloos, ik verwacht gewoon werkende producten zeker in tijden van semi-lockdowns waar tv kijken, zeker voor de kindjes, toch een leuke verstrooiing kan zijn... 

0 Likes