24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Hey,
Sinds gisteren 20/10 heb ik mijn nieuwe smartphone, Oneplus 8T. Alles mooi overgezet van mijn oude naar het nieuwe toestel.
Alles werkt prima, behalve de Yugo tv app.
Deze blijft steeds hangen bij het beginscherm. Heb hier ookal voor naar Telenet gebeld, maar ze wisten niet meteen een oplossing.
Wat ik al geprobeerd heb:
App opnieuw geïnstalleerd
Software updates uitgevoerd.
Dit gaf geen oplossing.
Toestel: OnePlus 8T
Android versie: Android 11 - OxygenOS11.
Zou het kunnen dat de app nog niet geoptimaliseerd is voor Android 11?
Erg raar dat enkel de Yugo app niet wil opstarten
Op dit scherm blijft de app hangen
Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Yugo tv app blijft steeds hangen bij YUGO logo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb dit zeker en vast laten weten aan de klantendienst. Maar ik dacht dat Yugo al verder stond dan wat ik de voorbije 3 weken heb kunnen ondervinden. Nog vrij veel bugs en dan nu een totaal niet-werkende app op OnePlus 8T. Dus ik begin toch al serieus spijt te krijgen van de keuze...
@Timmeuh in deze tijden met de Corona en zeker de lockdown waar we inzitten verwacht men inderdaad dat alles werkt zoals het hoort. Zoals je ook kan lezen ben je jammer genoeg niet de enige die dit probleem ervaart en is het aan Telenet om zo snel mogelijk dit op te lossen. Tv kijken is eigenlijk iets wat tegenwoordig dagelijks beschikbaar moet zijn.
Zoals ook al eerder vermeld door @TMCLS93 zal onze moderator @Suzy ook alles van dichtbij opvolgen en als er nieuws is zal ze dat hier ook vermelden. Hopelijk is je probleem wel zo snel mogelijk opgelost.
@Suzy Is hier ondertussen een update over? of eventueel zicht op een oplossing?
Ik heb recent de Google pixel 5 gekocht, hierop werkt de app zoals het hoort, dus erg vreemd dat de app op OnePlus devices niet werkt aangezien deze net zoals de Google pixel ook Android 11 als versie hebben, de versie van Google is natuurlijk geen 'skin' maar zou erg vreemd zijn als dit hieraan ligt. Hopelijk voor jou vind Telenet snel een oplossing.
@Suzy gaat deze oplossing nog weken/maanden opzich laten wachten?
Helaas kan ik toevoegen dat voor mij de Yugo app ook niet werkt. Dit op een Samsung s20 met Android 11.
@Suzy volgens mij ligt het dan toch aan de software....Android 11 dus, gezien Samsung hier ook last van heeft. Hopelijk komt het yugo team snel met een oplossing.
Ergens ben ik blij dat niet enkel OnePlus devices hier last van hebben, dit wil dus zeggen dat het waarschijnlijk toch software matig is. Het is natuurlijk wel vervelend dat wij de app nu niet kunnen gebruiken 😔
@TMCLS93 ik heb afgelopen week nog eens gepolst naar een update. Ze konden mij woensdag goed nieuws vertellen: dit probleem gaat opgelost worden in de volgende release van de YUGO TV-app voor Android (8.2.11). Deze is momenteel testen aan het ondergaan. Dus nog eventjes geduld. 😉 Ze hebben me geen datum gegeven, maar de fix komt er dus wel aan.
@Suzy kon men ook vertellen wat de oorzaak van dit probleem was? Kan jij hier eens achter polsen? Is interessant om hier inzicht in te krijgen
@TMCLS93 Hoop doet leven 😉.
Stay safe en geniet, ondanks de strenge maatregelen, van de feestdagen 😊
@Timmeuh jij ook 🙂🎄 we komen er wel door als we ons best doen
Euh... De Play Store is geupdate op mij Xiaomi Mi Box 4 z'n plots is de YUGO app niet meer te vinden???
De Telenet TV app, maar daar kan ik niet op inloggen???