24757
netweters
|
152437
antwoorden
|
20704
vragen
|
Beste,
Sinds de update van mijn Yelo Play app op mijn Windows 10 laptop ergens rond 5 augustus krijg ik bij alles wat ik wil bekijken (zowel Live TV alsook terugkijk tv) de melding "Er liep iets fout tijdens het streamen. Probeer later opnieuw". Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en daarna terug te installeren, had geen effect. Ondertussen zijn we weer enkele dagen verder en het lukt nog steeds niet. Voor de update van de app werkte alles perfect.
Live TV bekijken via de YeloTV website lukt nog perfect.
Iemand een mogelijke oplossing ?
hoi, heb beide geprobeerd, de netflix files heb ik niet en de istalatie gedaan, heropgestart zonder succes.
bedankt voor de moeite, maar helaas pindakaas...
Mijn trukendoos is ook bijna leeg en dit heb je wellicht al eens geprobeerd: Yelo Play verwijderen, herstarten en opnieuw installeren?
Ik lees dat het om een laptop gaat, heb je al eens geprobeerd om te zien of je dezelfde fout krijgt op een andere netwerk?
zelfde probleem ook geen oplossing van telenet ze zijn er mee bezig ; 6 weken al zouden we dan ook niet moeten betalen gans die tijd dat niet werkt want voor 07/2016 werkte het wel;de app van vtm werkt wel!!!
ik heb zo het gevoel dat telenet daar niets om geeft de maandelijkse euro's in ontvangst nemen en verder trek uw plan ps ik ben dat van telenet niet gewoon!!! zo hun klanten in de steek laten
Ik wordt er ook moedeloos van. Telenet zou tenminste moeten laten weten dat ze ermee bezig zijn. Ook via twitter komen er geen deftige reacties, alleen een paar déjà-vues. Ik heb de indruk dat niemand onze problemen leest, laat staan ter harte neemt.
stond een technieker van telenet op mijn antwoordapparaat, met de vraag om de app nog eens te verwijderen en opnieuw te instaleren, want er was iets nieuw. Onmiddelijk gedaan ... maar helaas pindakaas. Komaan telenet doe nu eens iets voor u klanten!!!
Hier ook nog altijd het zelfde wanneer zou dit opgelost geraken en zijn er mensen die messchien een oplossing hebben?
Ik heb firefox geinstaleerd in afwachting dat het opgelost wordt, spijtig dat als men het meld dat het lijkt dat je de eerste bent die dit heeft, en als je het niet in orde komt krijg je de verwijzing naar dit forum, jammer ...jammer en dat voor zo een firma
Hier ook nog altijd hetzelfde streamingprobleem via de app. Via de browser gaat het wel.
idem dito. Onbegrijpelijk!
Hallo,
hier van't zelfde sinds enkele maanden op 1 pc . Sinds deze week exact hetzelfde probleem op de laptop .
@telenet: doe hier eens dringend iets aan aub!
Pascal
en hoelang gaan ze er nog mee bezig zijn?
Want werken doet het hier nog altijd niet, en trouwens kijken via de browser lukt ook niet, die springt altijd toe als ik op mijn andere scherm wil gamen. Binnenkort (lees januari 2017) ondersteunt geen enkele browser silverlight nog.
vriendelijke groeten, niet echt!