24751
netweters
|
152343
antwoorden
|
20691
vragen
|
Beste,
Sinds de update van mijn Yelo Play app op mijn Windows 10 laptop ergens rond 5 augustus krijg ik bij alles wat ik wil bekijken (zowel Live TV alsook terugkijk tv) de melding "Er liep iets fout tijdens het streamen. Probeer later opnieuw". Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en daarna terug te installeren, had geen effect. Ondertussen zijn we weer enkele dagen verder en het lukt nog steeds niet. Voor de update van de app werkte alles perfect.
Live TV bekijken via de YeloTV website lukt nog perfect.
Iemand een mogelijke oplossing ?
ik heb nog altijd streamings problemen
@wimvan- Ik begrijp niet goed wat je bericht doet in deze draad. Zijn jouw problemen eveneens beperkt tot Yelo Play of speelt er iets meer? In dat laatste geval raad ik je aan om een nieuwe draad te beginnen.
Nochthans heel duidelijk. Streaming-problemen bij enkel en alleen maar yeloplay.tv.
Ik wou er enkel nog bij geven dat dit probleem al een paar maal werd gemeld aan Telenet en men uiteindelijk niet echt een antwoord, laat staan een oplossing heeft.
Wel kan ik kwijt dat tijdens de topuren, dit meer en meer gebeurt.
Yelo tv wordt steeds meer een ramp. Bij veel programma's streaming problemen. App opnieuw geïnstalleerd, ramp nog groter. Hij opent de programma's nu niet eens meer. Zowel iOS als Android. Ik ben al jaren meer bezig met jullie contacteren over de app dan dat ik kan kijken. Zonde van de ruimt die hij inneemt.
Er werkt maar één element bij Telenet zonder problemen en dat is de facturatiedienst.
Ik denk byebye Telenet...
Je moet een nerd zijn om yeloplay en playmore (schandalig duur trouwens) te kunnen bekijken in het buitenland.
Ik heb eveneens dit probleem. Blijkbaar is Telenet niet bekwaam om dit probleem op te lossen. Enkel veel reclame maken en producten verkopen gaat wel.
@Ex-Netweter
Het originele onderwerp dateert intussen alweer van 2016. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat jouw problemen dezelfde oorzaak hebben. Overigens gebeurt het bij een nieuwe versie niet zelden dat er bij sommige gebruikers problemen zijn. Ik heb er alle vertrouwen in dat TN aan een nieuwe versie werkt die minder problemen geeft.
@Ex-Netweter
Daar kan Telenet helemaal niets aan doen, dat zijn auteursrechten.
Het is niet echt fair om Telenet daarvan de schuld te geven. En daarbijkomend heeft de concurrentie helemaal geen alternatief en als ze het hebben werkt dat ook niet in het buitenland.