24752
netweters
|
152354
antwoorden
|
20692
vragen
|
Ik kan perfect tv kijken in de yelo-app op mijn smartphone of via de website via mijn laptop.
Casten uit de vrtnu app naar mijn chromecast lukt prima.
Echter wanneer ik wil casten naar mijn chromecast (1ste generatie) aangesloten op mijn LG oled55gx6pla dan toont hij het yelo play logo op mijn tv en staat er ready to cast.
Als ik dan begin te casten dan toont hij het logo van het kanaal en een witte balk met LIVE erachter. Er begint dan zowel op mijn smartphone als op de tv een wit cirkeltje te draaien en daar blijft het bij...
Stop ik dan het casten in de yelo app dan kan ik wel terug tv kijken op mijn smartphone maar op de tv schakelt het casten niet uit. Moet geforceerd dit stoppen...
@Ex-Netweter thanks!
@Grogu @Levi01 @Gialloblu @Ex-Netweter kunnen jullie de gevraagde gegevens hierboven ook nog doorgeven? Bedankt. 😉
Google Home App Versie: 2.31.1.7
Chromecast Gen1: Cast firmware versie: 1.36.159268
Yelo App: .24.3
TV type: irrelevant, issue doet zich voor onafhankelijk van TV - Panasonic Kuro ZT65 en Panasonic Viera X800
Yelo speelt perfect op de smartphone (android 8), maar casten lukt niet meer naar geen enkele van mijn tv's sinds vorige week woensdag of donderdag. Voordien nooit geen problemen mee gehad. Ik heb ook al proberen te streamen via mijn PC (via yeloplay.be) en dit resulteert in hetzelde probleem. Andere apps kan ik nog steeds perfect streamen.
Hier zelfde probleem. Casten lukt perfect met alle andere apps, enkel yelo wilt niet werken... Laatste app update was 12 nov 2020.
Hier ook hetzelfde probleem, sinds een week geleden opgemerkt dat streaming van Yelo Play naar Chromecast niet meer werkt, alle andere streamingsdiensten werken nog wel.
Same issue here! Alles heeft gewerkt, tot nu. Alles werkt nog, buiten Yelo, noch via de app, noch de website. Niemand kan dus nog tv kijken in de slaapkamers.
Ik heb het geprobeerd op 2 samsung toestellen (UE40D8000 en UE40ES6300), beiden met chromecast 1e gen (1.36.159268), maar beiden geven geen signaal door, enkel het rond draaiende cirkeltje.
Hoop dat het snel opgelost geraakt. Betaal genoeg voor Play More en kan het niet gebruiken...
Is er al nieuws hieromtrent?
Werkt nog steeds niet... Geen nieuws over 'dat onderzoek'?
Wat is de huidige status van dat onderzoek? Werkt nog steeds niet. Mijn kinderen kunnen nog steeds geen tv zien in hun kamer, en die worden het beu, zeker nu met de kerstvakantie.
Werkt alles wel met andere chromecasts? Stuur ons gewoon nieuwere types op, daar kan ik ook mee leven.
Is er al nieuws, want werkt nog steeds niet!
@KevinH1986 en @delange je gaat even geduld moeten hebben want Suzy is op verlof.
Ik heb exact hetzelfde probleems sinds een paar dagen als hierboven wordt beschreven.
Casten via de yelo play app of via de website naar mijn externe chromecast gen 1 werkt niet. Scherm blijft eindeloos laden.
Andere streamingapps kunnen wel perfect casten naar mijn chromecast.