24754
netweters
|
152373
antwoorden
|
20697
vragen
|
Sinds vandaag werkt er geen enkele app van Telenet meer op onze iPads. Sommige apps zeggen dat ik mijn OS moet updaten (werk met laatste IpadOS vanmorgen geüpdatet) en yelo play zegt dat ik,geen internet verbinding heb ( alle andere apps werken met internet).
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zelfde probleem hier. Zit met meest recente iPadiOS13 en Yelo Play werkt niet meer 😥
Yelo tv werkt niet meer met nieuwe iOS13. We krijgen steeds melding dat er geen verbinding is met WiFi als we de app openen. Wat helaas niet klopt ...
Ik heb iOS 12.3, werkt bij mij ook niet. Melding dat ik internet moet hebben.
Als dat probleem bij jullie zomaar begonnen is hebben er veel anderen hetzelfde probleem.
Meld dat zo snel mogelijk bij Telenet, laat het niet afgaan op anderen.
@SuzyKan daar morgen iets mee aanvangen, maar meld het zelf ook.
Groeten
Dit is een heel slecht moment voor mij. Net nu werkt yelo play niet. Hier moet compensatie voor komen telenet !
Telaat Telenet, je zou bijna denken dat er slechte bedoelingen zijn.
Nee het probleem is niet opgelost. Yugo werkt namelijk ook (nog steeds) niet. Ik vraag me soms af waarom ik deze diensten nog heb.
App werkt nog steeds niet, ondanks mededeling dat het terug werkt.
De yugo app lijkt terug te werken nu... Maar ik vind het allesbehalve vlotjes op het eerste gevoel. Wat loopt daar toch allemaal mis bij Telenet de laatste maanden??? Jongensjongensjongens...