Beantwoorden
Dirk15
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Yelo Play en chromecast werkt niet meer

Sinds eergisteren werkt de chromecast niet meer via Yelo Play. Deze ochtend werkt mijn externe chromecast tv wel weer, die met de ingebouwde Chromecast (Sony Android) nog steeds niet. Andere apps die kunnen chromecasten (Netflix, Twitch, ...) doen dat wel.

Zowel via iPad, iPhone, iMac kan er geen connectie gemaakt worden met de Sony android tv. Alles is up to date.

0 Likes
57 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo Play en chromecast werkt niet meer


@Jeffreym  schreef:

Nog maar eens bericht op fb.

 

Het is inderdaad zo dat we een ingebouwde chromecast bij het gebruik van Yelo Play niet ondersteunen. We kunnen de werking ermee dus inderdaad niet garanderen. Onze collega's bekijken wel de mogelijkheden. Je kan wel nog casten met een externe chromecast.


Als dat waar is, dan is dat wraakroepend. ALLE Google apps (Google Films, Foto's, YouTube, ...) ondersteunen het casten via de smartphone en Telenet zou dat niet - meer - doen? Het is niet alsof deze manier van casten voorbijgestreefd zou zijn; ik zie op de website van Philips dat er smart tv's zijn die nog steeds gebruik maken van een ingebouwde Chromecast.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jeffreym
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! It's your third party!

Yelo Play en chromecast werkt niet meer

Denk dat ingebouwde Chromecast net de trend is. Niets zo handig dan ingebouwde Chromecast.

 

Edit: of de app beschikbaar maken voor Android TV. 🙂

Gampel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Yelo Play en chromecast werkt niet meer

Hier het zelfde probleem. Sony tv met ingebouwde Chromecast

0 Likes
Stien
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf! It's your first party!

Yelo Play en chromecast werkt niet meer

Casten vanuit Yelo naar mijn Nvidea Shield gaat ook niet meer. Alle andere apps (VRT Nu, Netflix, VTM Go...) werken wel goed.

 

Als er binnenkort geen oplossing komt zeg ik mn hele boeltje bij Telenet op. 

😡

0 Likes
Wouterd1979
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo Play en chromecast werkt niet meer

De website van Telenet is aangepast... https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/help-swipen-lukt-niet/

Een schandaal dat de "grootste" technologie provider van het land op deze manier met technologie omgaat....

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo Play en chromecast werkt niet meer


@Wouterd1979  schreef:

De website van Telenet is aangepast... https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/help-swipen-lukt-niet/


"de Telenet TV- en Yelo Play-app ondersteunen geen chromecasts ingebouwd in je tv."

 

Er zou moeten staan dat ze het niet meer ondersteunen. In elk geval is dit zeer teleurstellend. Niet alleen het feit dat ze dit gedaan hebben, maar vooral de manier waarop.

 

@Suzy 

 

Kan jij achterhalen waarom Telenet klanten met ingebouwde Chromecast opeens in de kou laat? Dit heeft altijd gewerkt en het gaat absoluut niet om achterhaalde technologie. Het is bijna alsof Telenet hoopt dat deze klanten nu allemaal een Chromecast bij Telenet gaan bestellen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jimmy1974
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Yelo Play en chromecast werkt niet meer

Casten van yelo werkt nog steeds niet...bij de playsport app lukt het wel

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yelo Play en chromecast werkt niet meer

Zoals ik had beloofd heb ik dit verder nagevraagd bij enkele collega's. 

 

En ik heb goed nieuws! Het probleem dat jullie hadden met Yelo Play en built-in Chromecast zou opgelost moeten zijn. Heb het zelf nog niet kunnen testen, gezien ik geen built-in Chromecast in de buurt heb, maar test het zeker zelf eens uit. 

 

De boodschap die sommige van jullie reeds hadden gekregen via het social media team van Telenet of telefonisch blijft op dit moment wel dezelfde: Telenet ondersteunt geen built-in Chromecast devices. Of deze boodschap zo zal blijven of toch nog zal wijzigen, daarover heb ik helaas geen informatie op dit moment. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo Play en chromecast werkt niet meer

Zal het straks zeker eens testen. (-:

 

Edit: Het werkt inderdaad terug. De interface is wel wat veranderd. Bij mij schokt het beeld wel erg. Geen idee wat dit veroorzaakt.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dirk15
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Yelo Play en chromecast werkt niet meer

Het werkt inderdaad opnieuw. 

Herm
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Yelo Play en chromecast werkt niet meer

En het werkt ondertussen niet meer. 😊

Casten van Samsung Galaxy A3 2017 met Android 8.0.0 naar Philips POS9002 Android TV (versie TPM171E_R.107.001.038.000, ook Android 8.0.0) met ingebouwde Chromecast (versie 1.36.151708)

0 Likes
Herm
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Yelo Play en chromecast werkt niet meer

Vergeten de versie van de Yelo Play app te noteren: 4.22.2 (12 november 2019)

0 Likes
Huiskamer
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo Play en chromecast werkt niet meer

Ready ford casting en werkt niet

0 Likes