24759
netweters
|
152477
antwoorden
|
20712
vragen
|
Sinds gisteren zegt yelo play dat ik geen play heb. Dit is echter wel zo dus ik zou graag willen weten wat er fout loopt.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter
Op welk toestel bekijk, je yelo play? Indien op een mobiel toestel: app verwijderen, opnieuw installeren en inloggen en het zou moeten werken.
@Ex-Netweter kan het zijn dat u de nieuwe tv box heeft ? Als dat zo is dient u via www.telenettv.be te gaan
Zowel op de app als op de site staat dat ik play moet kopen. Zelfs als ik de app verwijder gebeurt er niets maar op mijn Telenet staat dat Play actief is
Heb dit ook gehad vorige week. Een telefoontje naar 015/666666 en het was opgelost.
🙂
@Ex-Netweter
Was het maar zo simpel voor iedereen. Ik sukkel nogsteeds met 2 problemen en dat sinds het begin van mijn overstap van Proximus naar Telenet. En dit sinds 22 maart...
Das bijna een maand geleden en nogsteeds niet in orde. Als het eind deze maand niet is opgelost bel ik terug naar de klantendienst!
@Ex-Netweter, bedoel je dat de Yelo Play app en de yeloplay.be website beide aangeven dat je moet abonneren op Play terwijl je dit hebt?
Want dit lijkt een probleem te zijn dat gisterenavond is opgedoken. Dit wordt momenteel onderzocht, ik heb jouw voorbeeld alvast doorgestuurd naar de collega's.
@Ex-Netweter, kreeg je deze 'abonneren'-melding enkel bij Terugkijk-TV en VOD (films en series uit de TV-theek)?
Kan je het trouwens nog eens testen nu? De collega's van onze back office zijn ondertussen synchronisaties aan het uitvoeren om het op te lossen.
Bij mij is het ondertussen opgelost via de klantenservice. Bedankt voor alle antwoorden