24761
netweters
|
152504
antwoorden
|
20714
vragen
|
De app op mijn gsm geeft een fout thuisnetwerk aan. Hoe kan ik dit veranderen?
Dat heb ik al een paar keer geprobeerd, zonder resultaat helaas. Ik heb al zitten zoeken om me volledig te verwijderen, alle log-in's ed., maar dat vind ik nergens.
Dit is het algemene startscherm, gewoon door de app te openen kom je hier terecht.
@Ex-Netweter
Hoe komt het dat er linksboven proximus staat? Volgens de icoontjes ben je over WiFi bezig, en dan zou je toch denken dat je internet hebt van Telenet ... Tussen haakjes, bij mij staat daar linksboven gewoon niks ...
Daar staat bij mij altijd proximus... Dat is mijn netwerk. Rechts staat het puntje met de boogjes rond, wat aangeeft dat ik op de WiFi zit. Anders stond er 4G.
Is dat startscherm niet goed dan? Of moet ik ergens anders uitkomen?
Als ik daar op klik komt het netwerk en de modem van mijn bedrijf erop te staan. Maar dat is niet op mijn privé adres.
@StefaanH schreef:Hoe komt het dat er linksboven proximus staat? Volgens de icoontjes ben je over WiFi bezig, en dan zou je toch denken dat je internet hebt van Telenet ... Tussen haakjes, bij mij staat daar linksboven gewoon niks ...
Dat is gewoon de naam van de (telefoon)provider. Op mijn Nexus 5X stond die daar ook (denk ik), maar op mijn Pixel 3 moet ik tweemaal naar beneden schuiven om die te zien.
@Ex-Netweter schreef:Als ik daar op klik komt het netwerk en de modem van mijn bedrijf erop te staan. Maar dat is niet op mijn privé adres.
Waar in die app (screenshot) staat het foute thuisnetwerk?
@Ex-Netweter, volgens mij hangt het er ook vanaf met welke login je inlogt op de Telenet app. Kan je eventueel eens proberen aanmelden met de internet login (bv. ab12345) van je thuis adres?
Als je zou aanmelden met een Telenet login (één die je zelf hebt aangemaakt) kan het zijn dat deze aan zowel je privé als je bedrijfsaccount gelinkt is en die daardoor een andere weergave geeft dan je zou verwachten.
Hoi Suzy, dat heb ik al geprobeerd, maar om de één of andere reden/fout kom ik toch op hetzelfde netwerk uit.