Beantwoorden
Hoppetabenjamin
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
π-DAY! YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Yelo app op een mediaspeler

Vooralsnog ga ik er niet vanuit dat erop korte termijn een chromecast functie komt op de Yelo app. Zijn er ook bijvoorbeeld android mediaspelers waar die goed op afspeelt? Zo Ja welke? 😀

0 Likes
10 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Yelo app op een mediaspeler

op mijn Android mediaspeler draait die perfect en kan ik zenders kijken en on demand dingen via yelloapp


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hoppetabenjamin
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
π-DAY! YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Yelo app op een mediaspeler

Ik heb er hier dus één het niet doet ivm DRM. Dus ik wil graag weten welke er werkt. 🙂

0 Likes
dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Yelo app op een mediaspeler

@Hoppetabenjamin: kan je iets meer uitleg geven i.v.m. wat er precies niet werkt? Ik ga er van uit dat je de Yelo app op een Android box kunt installeren en gebruiken zoals je die bv. op een Android Tablet zou gebruiken.

 

Het enige probleem waar ik aan zou kunnen denken is dat de app niet beschikbaar is omdat je een box hebt die Android TV heeft i.p.v. Android en dat de Yelo app niet Android TV compatible is (ik weet niet of dat zo is). In dat geval zou je de app kunnen sideloaden of een alternatieve store kunnen gebruiken zoals bv. Aptoide.

 

Wat betreft DRM zou er geen verschil moeten zijn tussen het draaien van de app op een Android mediaplayer en het draaien van de app op een Android tablet of telefoon.

 

Natuurlijk zijn er beperkingen wat betreft de zaken die je kunt afspelen vanuit de app. Zo kan je bijvoorbeeld niet al jouw opnames afspelen vanuit de app. Sommigen (bv. opnames van VTM) zul je alleen kunnen afspelen op de Digicorder. Maar ook dat is geen probleem specifiek van een Android mediaplayer en is niet anders dan op een Android tablet of telefoon.

 

Hoppetabenjamin
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
π-DAY! YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Yelo app op een mediaspeler

@dsuls ik krijg de melding '' ondersteuning  voorwidevine digital rights management ontbreekt. 

Dat is dus het probleem ook. 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo app op een mediaspeler

Dat is niet het enige probleem. Het grote probleem is dat Telenet om een of andere reden (rechten?) het "casten" van Yelo Play van het ene apparaat naar een smart tv actief blokkeert.

 

Zo kon ik met mijn smartphone (Nexus 5X) Yelo Play "casten" naar mijn tv, maar toen ik het recent nog eens probeerde lukte dat niet meer. Ik meen dat Chromecast gelijkaardige problemen heeft.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hoppetabenjamin
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
π-DAY! YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Yelo app op een mediaspeler

@sb er zijn mediaspelers waar de app in werkt. Ik weet sowieso de VENZ v12 ultra. Maar 169 euro gaat mij wat ver.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Yelo app op een mediaspeler

op de mijne werkt het ook 😉 de X96 mini 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hoppetabenjamin
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
π-DAY! YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Yelo app op een mediaspeler

Misschien die maar Eens proberen. Hoe is de beeldkwaliteit?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Yelo app op een mediaspeler

de meeste Vlaamse zenders spelen goed, maar is geen HD


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Gaman
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Yelo app op een mediaspeler

Op mijn X96mini lukt de installatie, maar het "Yelo Play" logo blijft steeds terugkomen op een zwarte achtergrond.

Enige tips om het wel aan de praat te krijgen? Ik werk met laatste updates van X96 mini Android OS.

Thanks!

 

0 Likes