Beantwoorden
BartK
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Happy New Year! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Yelo app werkt niet op Android N developer preview

De Yelo app is de enige app die niet werkt op mijn Google Pixel C sinds ik de update voltooide naar Android N (7.0). Ik krijg de melding dat de app enkel werkt vanaf Android 4.1.

0 Likes
5 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Yelo app werkt niet op Android N developer preview

Dat kan. Er zijn veel apps die het nog niet ondersteunen. Het is voor een reden 'developer preview' de app zal geüpdate worden dichter of vlak na de release.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
iRo212
Freshman Meerweter
Berichten: 49
YUGO op Android TV It's your ninth party! De vernieuwde WIGO? Safespot

Yelo app werkt niet op Android N developer preview

Hetzelfde voor Apples iOS 10 beta 1.

Op deze software werken de support , yelo en mobile app niet meer.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo app werkt niet op Android N developer preview

Mobile en Support werken op mijn foon ook niet meer, en dat komt omdat ik daar  Android  4.2 op staan heb. Moble en Support vereisen sedert de laatste update Android 4.4 Man Verdrietig

 

Voorlopig werkt Yelo dus nog wel, maar ik houd mijn hart vast tegen de volgende update. Als dan eveneens 4.4 de minimale vereiste geworden ben ik eraan voor de moeite. Man Verdrietig

 

Ik vind dat Telenet zijn ontwikkelaars zou moeten aanmoedigen om spaarzame klanten niet weg te jagen door iets ouder materiaal dat nog perfect werkt  onbruikbaar te maken voor de Telenet Apps ... Ik behoor niet tot de generatie die elk jaar een nieuw speeltje nodig heeft / wil hebben (terwijl het oude nog perfect werkt).


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Nils1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Yelo app werkt niet op Android N developer preview

????? Traditie getrouw is dit bij TELENET 3 tot 5 maanden na de update. Om u een idee te geven Yelo heeft op mijn toestel gewerkt van december 2015 (toen was eindelijk de app beschikbaar voor Android 6, waarvan ik sinds september een officiële versie had) tot april 2016 (toen ik ben overgeschakeld naar de N preview). 

 

Kijk maar op dit forum of in de beoordelingen van de telenet apps, ze kweken met hun amateurisme echt ontevreden klanten.  

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Yelo app werkt niet op Android N developer preview

Telenet maakt die apps niet zelf. (Vermoed ik)

 

Ik ben er vrij zeker van dat die apps van Liberty Global komen en dat daarna de interface wordt aangepast voor Telenet.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes