24759
netweters
|
152482
antwoorden
|
20713
vragen
|
De Yelo app is de enige app die niet werkt op mijn Google Pixel C sinds ik de update voltooide naar Android N (7.0). Ik krijg de melding dat de app enkel werkt vanaf Android 4.1.
Hetzelfde voor Apples iOS 10 beta 1.
Op deze software werken de support , yelo en mobile app niet meer.
Mobile en Support werken op mijn foon ook niet meer, en dat komt omdat ik daar Android 4.2 op staan heb. Moble en Support vereisen sedert de laatste update Android 4.4
Voorlopig werkt Yelo dus nog wel, maar ik houd mijn hart vast tegen de volgende update. Als dan eveneens 4.4 de minimale vereiste geworden ben ik eraan voor de moeite.
Ik vind dat Telenet zijn ontwikkelaars zou moeten aanmoedigen om spaarzame klanten niet weg te jagen door iets ouder materiaal dat nog perfect werkt onbruikbaar te maken voor de Telenet Apps ... Ik behoor niet tot de generatie die elk jaar een nieuw speeltje nodig heeft / wil hebben (terwijl het oude nog perfect werkt).
????? Traditie getrouw is dit bij TELENET 3 tot 5 maanden na de update. Om u een idee te geven Yelo heeft op mijn toestel gewerkt van december 2015 (toen was eindelijk de app beschikbaar voor Android 6, waarvan ik sinds september een officiële versie had) tot april 2016 (toen ik ben overgeschakeld naar de N preview).
Kijk maar op dit forum of in de beoordelingen van de telenet apps, ze kweken met hun amateurisme echt ontevreden klanten.
Telenet maakt die apps niet zelf. (Vermoed ik)
Ik ben er vrij zeker van dat die apps van Liberty Global komen en dat daarna de interface wordt aangepast voor Telenet.