24752
netweters
|
152352
antwoorden
|
20691
vragen
|
Nog iemand last van een "technische storing" als ze via hun laptop op Yelo TV willen kijken?
Ik heb alle stappen die vermeld staan bij "probleemoplosser" geprobeerd, maar probleem blijft hetzelfde.
Iemand dit probleem nog vandaag? En heb je dit kunnen oplossen? Zo ja, hoe dan aub? 🙂
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter
Ja hoor, hier op mijn PC zelfde verhaal. Zowel met Chrome als metFireFox.
Er zal dus wel inderdaad ergens een technisch probleem zijn. Misschien niet overal, maar hier in Herentals alvast wel.
Hier in Hasselt van hetzelfde, alle stappen gedaan maar werkt dus niet.
Wat jullie misschien niet weten is dat sinds gisteren nacht tot deze avond 18u00, Telenet deels plat heeft gelegen voor verbeteringswerken. Er werkte geen enkele app alsook online kijken. Normaal zou het nu moeten werken, alvast bij mij werkt alles terug normaal.😉
Hier werkt het nog steeds niet
Dan moet je jouw goede invloed bij Telenet als krak maar eens aanspreken en een belletje doen.😎
Hier stond wel een link die verwees naar istellingen die we moesten doen, maar sindsdien moet ik overal terug inloggen, weet zelf niet meer wat er toen veranderd is, maar blijf telkens opnieuw moeten inloggen, dus de cookies worden telkens verwijderd, ondanks dat die niet aangevinkt staan in chrome.
@francis50 schreef:Hier stond wel een link die verwees naar istellingen die we moesten doen, maar sindsdien moet ik overal terug inloggen, weet zelf niet meer wat er toen veranderd is, maar blijf telkens opnieuw moeten inloggen, dus de cookies worden telkens verwijderd, ondanks dat die niet aangevinkt staan in chrome.
Ik kan niet goed volgen hoor .... Je hebt het toch over Yelo TV hé ....Ik heb geen link gezien, ik heb niets moeten terug instellen en ik word nog steeds automatisch ingelogd .... Wel FireFox. Maar of dat relevant is ...
Didier88 verwijst er naar, probleemoplossing
Daar moesten we de instellingen na kijken of doen, wat eigenlijk niet nodig was omdat er een technische fout was.
In Hasselt werkt de yelo play alweer niet meer, probeer het later nog eens.