24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Beste,
Ter info: Ik gebruik enkel Firefox en er worden geen cookies automatisch gewist.
Kijken via opties TV-Gids & TV-Kijken lukt.
Kijken via Mijn-TV lukt niet want dan moet ik de PC opnieuw registreren.
Als ik dan (na het verlopen van de 90 dagen) de PC opnieuw registreer via de Mijn-TV optie dan kan ik daarna wel kijken naar de Mijn-TV programma's maar dan niet meer via de TV-Gids & TV-kijken opties.
Dus, de combinaties (TV-Gids & TV-Kijken) & Mijn-TV lukt niet samen. 😞
mvg
Marc
Opgelost! Ga naar oplossing.
Yelo
Juist, er zijn 2 systemen -> bitslip 😉
-> Digicorder
Kan je niet eens een test doen met een andere browser? Al is het maar om te zien of dat rare gedrag daar ook voorkomt. Als je niet meer kan registreren kan je eens (vriendelijk) bellen naar klantendienst en het probleem dat je hebt melden. Normaal geven ze dan alles terug vrij.
Ook met EDGE & Chrome dit fenomeen.
Chrome er ondertussen terug afgegooid (ben er zo geen fan van)
Op mijn Surface met Firefox lukt het wel. 🤔
Zal, de komend dagen, die 2 Firefoxen hun instellingen eens bekijken + nog wat andere zaken.
Mocht ik het vinden dan zet ik hier de oorzaak/oplossing.
Zoniet = klantendienst.
Ik heb juist een test gedaan op mijn pc. Met Thunderbird Firefox naar https://www.yeloplay.be/
Daarna TV Gids gekozen, vervolgens doorgegaan naar CAZ. Op Thunderball geklikt, op Nu kijken geklikt, kijken op dit toestel. Dat werkt.
Vervolgens bij Thunderball geklikt en dan Opnemen en effe gewacht.
Daarna op Mijn tv geklikt en dan op Opgenomen. Op Thunderball geklikt, afspelen, op dit toestel. Dat werkt. Getest met versie 79.0 (64 bits)
Edit: met dank aan @StefaanH om mijn verdwaling in Mozilla te melden
Zou het kunnen dat je in uw eerste zin een typo hebt staan? Volgens mij is Thunderbird de mail client van Mozilla, daar kun je moeilijk mee ergens naartoe surfen vrees ik ...
EDIT: Da's graag gedaan @janne_man 😉
Zoals eerder geschreven ging ik iets laten weten.
Toestel verwijdert uit de geregistreerde lijst.
Alle cookies verwijdert op deze PC.
Bij het opnieuw naar Yelo gaan nu alle cookies aangenomen i.p.v. enkel het minimum.
PC geregistreerd en het werkt terug zoals het moet.
mvg
Marc