41302
netweters
|
17853
gesprekken
|
19290
vragen
|
waarom kan ik geen herinneringen instellen in de Yelo Tv Gids?
waarom kan ik de Yelo Tv Gids niet zo instellen dat ik onmiddellijk mijn favoriete zenders zie?
waarom kunnen bij de opgenomen niet eerst de opnames weergegeven worden die je kan bekijken op je PC,laptop,tablet ... met daarnaast een mogelijkheid om je hele opnamelijst te bekijken dus het tegenovergestelde van hoe het nu is?
Is het nut van deze site dan niet dat onze posts gelezen worden door de mensen van Telenet.
Facebook en Twitter zijn mijn ding niet en telefonisch zoiets uitleggen begin er maar aan.
Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor en door klanten. Er zijn wel TN medewerkers actief, maar in principe gaan die niet reageren op dit soort berichten. Vandaar mijn advies om het om een andere manier te proberen, telefonisch, Twitter of Facebook. Dat zijn media die wél beheerd worden door TN medewerkers.
@EddyB1958 schreef:Is het nut van deze site dan niet dat onze posts gelezen worden door de mensen van Telenet.
Facebook en Twitter zijn mijn ding niet en telefonisch zoiets uitleggen begin er maar aan.
Nee, dat is het nut van deze site niet
Het nut van deze site kan je hier lezen:
https://community.telenet.be/t5/custom/page/page-id/Missie
Hier kan je vragen stellen of problemen voorleggen waar andere klanten je mee zouden kunnen helpen. En ik denk dat andere klanten geen antwoord kunnen geven op je vragen.
Als Facebook of Twitter je ding niet zijn kan je het nog via deze weg proberen: het contactformulier (technische vragen: kijken)