Beantwoorden
EddyB1958
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Yelo

waarom kan ik geen herinneringen instellen in de Yelo Tv Gids?

waarom kan ik de Yelo Tv Gids niet zo instellen dat ik onmiddellijk mijn favoriete zenders zie?

waarom kunnen bij de opgenomen niet eerst de opnames weergegeven worden die je kan bekijken op je PC,laptop,tablet ... met daarnaast een mogelijkheid om je hele opnamelijst te bekijken dus het tegenovergestelde van hoe het nu is?

 

0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5248
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo

Lijkt me beter dat je hiervoor rechtstreeks met TN contact opneemt.

 

Hiervoor neem je best telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
EddyB1958
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Yelo

Is het nut van deze site dan niet dat onze posts gelezen worden door de mensen van Telenet.

Facebook en Twitter zijn mijn ding niet en telefonisch zoiets uitleggen begin er maar aan.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5248
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo

Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor en door klanten. Er zijn wel TN medewerkers actief, maar in principe gaan die niet reageren op dit soort berichten. Vandaar mijn advies om het om een andere manier te proberen, telefonisch, Twitter of Facebook. Dat zijn media die wél beheerd worden door TN medewerkers.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Yelo


@EddyB1958 schreef:

Is het nut van deze site dan niet dat onze posts gelezen worden door de mensen van Telenet.

Facebook en Twitter zijn mijn ding niet en telefonisch zoiets uitleggen begin er maar aan.


Nee, dat is het nut van deze site niet Smiley Vrolijk

Het nut van deze site kan je hier lezen:
https://community.telenet.be/t5/custom/page/page-id/Missie

 

Hier kan je vragen stellen of problemen voorleggen waar andere klanten je mee zouden kunnen helpen. En ik denk dat andere klanten geen antwoord kunnen geven op je vragen.

Als Facebook of Twitter je ding niet zijn  kan je het nog via deze weg proberen:  het contactformulier (technische vragen: kijken)


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.