Beantwoorden
Maarten3
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelotv.be en app werken niet (Windows 10 Pro N)

Over de PC: Zelf gebouwd: Intel core i5, Msi Z97 moederbord, Msi Gtx 960 4G grafische kaart, 32Gb ram, Windows 10 Pro N. Op de website Yelotv.be kan ik inloggen, zowel op Mozilla als op Internet explorer maar wanneer ik een zender kies krijg ik altijd de melding "Je kan op dit moment geen Live TV stream bekijken. Probeer later opnieuw." en voor een film uit Play more: "Foutje. De film kan op dit moment niet afgespeeld worden. Probeer later opnieuw." De Yelo app uit de Windows store crasht voordat het inlogscherm zou moeten verschijnen. Op de laptop met Windows 10 Home werken beide wel. Wat ik al geprobeerd heb: - Alle stappen op de telenet website, meer dan één keer - Met of zonder grafische kaart - Met of zonder anti-virus en firewall - Met Ethernet kabel of WiFi - Schermresolutie aanpassen - Verschillende versies van Silverlight - Instellingen vergeleken met die van de laptop - Zowel ik als iemand van Telenet heeft mijn toestel al eens verwijderd uit geregistreerde toestellen om dan opnieuw te registreren Iemand nog suggesties?
0 Likes
11 reacties
Sandor
Experienced Meerweter
Berichten: 82
De vernieuwde WIGO? Smile! Topicwurm! My smart Valentine

Yelotv.be en app werken niet (Windows 10 Pro N)

Zijn er leden die @Maarten3 wat meer info of tips kunnen bezorgen? ^^

Sander

Do it with passion or not at all.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5246
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelotv.be en app werken niet (Windows 10 Pro N)

Voor IE kan ik niet spreken, maar misschien is er een of andere add-on onder Mozilla Firefox die roet in het eten gooit? Wat ik dan meestal doe is Portable Firefox opstarten. Ik doe daar geen enkele instelling in en installeer er geen enkele add-on in.

 

Portable Firefox

http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable

 

Als je de Nederlandstalige versie wil:

http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable/localization

(Dutch - Nederlands)

 

Downloaden en ergens uitpakken. Daarna dubbelklikken op FirefoxPortable.exe om op te starten. Er wordt niets geïnstalleerd. Je moet er wel voor zorgen dat je PC Fx uitgeschakeld is.

 

Ik denk niet dat je Silverlight opnieuw moet installeren, want dat is,net zoals Adobe Flash, een plug-in, geen add-on. Controleren of het ding werkt onder Portbale Fx kan je doen via:

https://support.mozilla.org/nl/kb/silverlight-plug-in-gebruiken-geluid-en-video-afspelen

 

Laat weten wat het geeft!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Maarten3
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelotv.be en app werken niet (Windows 10 Pro N)

Bedankt voor uw reactie 🙂 I heb het geprobeerd maar helaas.. Ik vermoedde wel al dat het geen probleem met de browser is aangezien zowel Firefox, IE en de app niet werken. Ik heb ook al eens een virtuele machine met Windows 10 home geïnstalleerd en daarop werkt het wel trouwens.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5246
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelotv.be en app werken niet (Windows 10 Pro N)

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik heb deze gevonden:

https://community.telenet.be/t5/Yelo-Play/yelo-tv-werkt-NIET-op-windows-10/td-p/8366

 

Je zou bijna denken dat het aan W10 Pro ligt. Kan je de eventueel testen met een andere PC/laptop met W10 Pro?

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Yelotv.be en app werken niet (Windows 10 Pro N)

@Maarten3

Verwijder je volledige browsergegevens en probeer de toepassingsopslag in het configuratiescherm van Silverlight leeg te maken.

silverlight.PNG

Als dat niet werkt probeer dan Silverlight helemaal te verwijderen en daarna terug te installeren.
Doe het zo: Verwijderen - herstart je pc - installeren - herstarten

 


Laat iets weten 🙂

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Maarten3
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelotv.be en app werken niet (Windows 10 Pro N)

Zowel op een laptop met Windows 10 Home en Windows 10 Pro werkt het wel. Wat the forum thread betreft, ik heb ze allemaal al verschillende keren gelezen maar toch bedankt. Als het verwijderen en herinstalleren van Silverlight, zowel de nieuwste als oudere versie (versie die ook nog op laptop staat), met alle mogelijke opties en ook troubleshooting stappen van Microsoft de vorige 20 keren geen effect hadden en ik daaruit waarschijnlijk kan besluiten dat Silverlight in dit geval niet het probleem is ga ik het niet opnieuw proberen.

0 Likes
Maarten3
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelotv.be en app werken niet (Windows 10 Pro N)


https://gyazo.com/4d003a72b59807f58c9c0e4c42d99b65 

 

Deze error bij het starten van een film uit play more

 


https://gyazo.com/e0ad9bd087357dc67c8d161716254089

 

En ook stopstreaming met foutmelding in message zonder reden dat ik kan zien, maar ik heb dan ook geen ervaring met deze logs dus als andere mensen mss weten wat dit betekend?

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Yelotv.be en app werken niet (Windows 10 Pro N)

@Maarten3

Daar staat jammer genoeg niet iets nuttig in (GET is gewoon een php method)

De enigste foutmelding die ik zag was bij de POST method error 501 wat betekent "method not implemented"

Het enigste waar ik aan kan denken om je te helpen is dat je Silverlight verwijderd. Je pc herstart dan CCleaner alles laten opruimen (ook register.) Dat je dan in je appdata en program files alles van Silverlight verwijderd. Echt alles probeert op te ruimen en ook je volledig browser te wissen/resetten ook de instellingen...

Maar om je gerust te stellen, tegen het einde van het jaar gaat men alles oplossen. 🙂 (Naar wat ik vernomen heb.)
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Maarten3
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelotv.be en app werken niet (Windows 10 Pro N)

Bedankt voor uw reactie, momenteel voel ik er niet zo veel voor om die mogelijke oplossing uit te proberen maar ik zal er aan denken als ik nog eens tijd heb en een poging wil wagen. Ondertussen zal ik als tussenoplossing mijn laptop gebruiken om een film te kijken, dit is misschien niet zo confortabel als het op mijn desktop zou zijn maar het is beter dan niets. En voor de rest nog een beetje langer geduld hebben. 🙂 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5246
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelotv.be en app werken niet (Windows 10 Pro N)

De laptop via HDMI verbinden met een (reserve) TV-toestel is geen optie?

  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Maarten3
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelotv.be en app werken niet (Windows 10 Pro N)

Sinds de update van de Yelotv website van vandaag werkt het nu wel. Bedank voor de reacties allemaal.

0 Likes