Beantwoorden
Angel77
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yugo app via media speler op Samsung tv

Ik kan op mijn mediaspeler de Yugo app downloaden maar niet openen owv softwareproblemen met de app.  Wil dit zeggen dat de mediaspeler dit niet ondersteunt, of ligt het toch aan mijn tv?  Indien mediaspeler, welke toestellen kunnen de app wel afspelen?

0 Likes
7 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yugo app via media speler op Samsung tv

@Angel77 kan je eventueel ook nog delen welk merk/type mediaspeler je hebt? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Angel77
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!
0 Likes
Angel77
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yugo app via media speler op Samsung tv

@Suzy heb je al verder kunnen achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn?  Ondertussen het toestel teruggestuurd omdat ik er voorlopig niets mee ben.  Wil enkel advies over welk toestel ik moet nemen dat de app wel zonder probleem kan uitvoeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yugo app via media speler op Samsung tv

@Angel77 ik had gehoopt dat het delen van het type mediaspeler andere leden zou triggeren om te reageren.

In dit artikel van Telenet kan je alvast zien waarop je de YUGO TV-app kan gebruiken. Klik op op groot scherm om een overzicht te krijgen. Of de YUGO TV-app op deze specifieke Android mediaspeler zou moeten werken, zal ik eens navragen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Angel77
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yugo app via media speler op Samsung tv

@Suzy bedankt alvast om nog verder na te vragen, ik had gehoopt via Telenet een tv box aan te kopen met korting, ik vermoed dat op die boxen de Yugo app zeker moet spelen aangezien ze hier voor gepromoot worden, maar zijn blijkbaar niet meer verkrijgbaar.

0 Likes
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Yugo app via media speler op Samsung tv

@Angel77, we moeten het nog even verder bekijken en ik had graag een screenshot gekregen van je startup scherm (error scherm) indien je die krijgt. Maar ik vermoed dat je box geen echte Android TV is. Maar een mediaspeler met Android op. Een herwerkte versie van wat je op je phone / tablet krijgt. 

 

Vaak zijn deze versies rooted om te laten werken op die boxen. En dat vinden we niet leuk bij YUGO / flow. Omdat dit je in staat laat om mogelijks de streams te capturen en zelf te verdelen. Dat zou dan contractbreuk zijn met onze zenders en filmmaatschappijen.  

 

Sommige mediaspelers zijn niet rooted, hierop gaat flow zeker en vast wel werken. Al kunnen we dat op voorhand niet checken of een lijst bezorgen. Wat zeker wel werkt zijn de Android TV en Apple TV boxen die we aanbieden op de Telenet shop website. En de meeste Android TV toestellen (Shield, Xiaomi, Google TV Chromecast, ...)

Angel77
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yugo app via media speler op Samsung tv

Hallo, ik heb het toestel al teruggestuurd dus kan geen screenshot meer nemen.  Had aan de verdeler ook gevraagd of het om een toestel ging dat "rooted" was maar geen sluitend antwoord gekregen.  Ik zal eens een toestel proberen van de merken die u opgeeft, normaal zou dat wel moeten lukken dan.

Alvast bedankt voor de info!