24791
netweters
|
152700
antwoorden
|
20730
vragen
|
Ik kan op mijn mediaspeler de Yugo app downloaden maar niet openen owv softwareproblemen met de app. Wil dit zeggen dat de mediaspeler dit niet ondersteunt, of ligt het toch aan mijn tv? Indien mediaspeler, welke toestellen kunnen de app wel afspelen?
@Suzy heb je al verder kunnen achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn? Ondertussen het toestel teruggestuurd omdat ik er voorlopig niets mee ben. Wil enkel advies over welk toestel ik moet nemen dat de app wel zonder probleem kan uitvoeren.
@Ex-Netweter ik had gehoopt dat het delen van het type mediaspeler andere leden zou triggeren om te reageren.
In dit artikel van Telenet kan je alvast zien waarop je de YUGO TV-app kan gebruiken. Klik op op groot scherm om een overzicht te krijgen. Of de YUGO TV-app op deze specifieke Android mediaspeler zou moeten werken, zal ik eens navragen.
@Suzy bedankt alvast om nog verder na te vragen, ik had gehoopt via Telenet een tv box aan te kopen met korting, ik vermoed dat op die boxen de Yugo app zeker moet spelen aangezien ze hier voor gepromoot worden, maar zijn blijkbaar niet meer verkrijgbaar.
@Ex-Netweter, we moeten het nog even verder bekijken en ik had graag een screenshot gekregen van je startup scherm (error scherm) indien je die krijgt. Maar ik vermoed dat je box geen echte Android TV is. Maar een mediaspeler met Android op. Een herwerkte versie van wat je op je phone / tablet krijgt.
Vaak zijn deze versies rooted om te laten werken op die boxen. En dat vinden we niet leuk bij YUGO / flow. Omdat dit je in staat laat om mogelijks de streams te capturen en zelf te verdelen. Dat zou dan contractbreuk zijn met onze zenders en filmmaatschappijen.
Sommige mediaspelers zijn niet rooted, hierop gaat flow zeker en vast wel werken. Al kunnen we dat op voorhand niet checken of een lijst bezorgen. Wat zeker wel werkt zijn de Android TV en Apple TV boxen die we aanbieden op de Telenet shop website. En de meeste Android TV toestellen (Shield, Xiaomi, Google TV Chromecast, ...)
Hallo, ik heb het toestel al teruggestuurd dus kan geen screenshot meer nemen. Had aan de verdeler ook gevraagd of het om een toestel ging dat "rooted" was maar geen sluitend antwoord gekregen. Ik zal eens een toestel proberen van de merken die u opgeeft, normaal zou dat wel moeten lukken dan.
Alvast bedankt voor de info!