De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Yugo op Apple TV: Foutje 13

Beantwoorden
Community Manager
Berichten: 3404
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

Ik geef jullie graag een update omtrent dit probleem dat zich nog steeds voordoet op Apple TV. Ondertussen hebben de collega's ontdekt dat klanten die deze error zien vaak verbonden zijn met een externe (draadloze) speaker. 

 

Een tijdelijke workaround die je kan toepassen is om deze te ontkoppelen (disconnect) via de instellingen van Apple TV en erna opnieuw op te starten. Eventueel de speaker (Sonos, homePod, ..) uitschakelen kan ook.

 

Zoals gezegd is dit een tijdelijke workaround en werkt men nog aan een finale fix. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Tien op tien! Leesbeest! Happy New Year! Handje vol!

Bedankt voor de update, maar om nu te zeggen "De collega's hebben ontdekt...", wij geven hier al weken aan dat dit het probleem is 😃. Maar goed dat ze nu op de zelfde golflengte zitten!

De workaround werkt inderdaad, maar is wel niet echt gebruiksvriendelijk.

Bestaat er eigenlijk geen manier om ons toegang te geven tot de Telenet TV app tot dit probleem is opgelost... Nuja als het nu snel opgelost raakt, dan heb ik wel nog 'even' geduld. Maar misschien moet wel eens nagedacht worden over een fall-back systeem zodat mensen zoals wij die dergelijk abonnement hebben en dit braaf iedere maand betalen, wel waar voor hun geld krijgen. Maar zoals gezegd kan jij daar niet aan doen, en is het goed dat er een update gegeven wordt. Ik kijk uit naar de oplossing 😃.

Beantwoorden
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Say what?! Happy New Year! On a roll... Nice talking to you!

Bedankt om een update te geven en op te volgen, voelen we ons toch tenminste gehoord 😉

 

Maar de tijdelijk workaround is hier al gepost door Bart 3 dagen nadat het probleem zich voordeed 4 december, dus ruim 1 maand geleden! Link: https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Yugo-op-Apple-TV-Foutje-13/m-p/112761/highlight/...

 

Hopelijk snel een update, wij kijken nu zo goed als geen Yugo meer (wat ook de vraag oppert of we wel Yugo nodig hebben ... maar met de huidige prijs van 63 EUR is dat nu nog geen gesprek).

 

Beantwoorden
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Tien op tien! Leesbeest! Happy New Year! Handje vol!

Terug een week verder. Nog steeds geen oplossing... dit duurt nu toch wel heel lang. Kan er een update gegeven worden... 

Beantwoorden
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Say what?! Happy New Year! On a roll... Nice talking to you!

Een update zou mooi zijn, maar ik denk niet dat ze iets zullen communiceren. Het volgende communiceren is namelijk geen optie: "De prioriteit van dit item op de backlog is laag vanwege kleine gebruikersgroep en er is een work-around. Momenteel werkt er 1 engineer/developer aan op de momenten dat hij "tijd" heeft." 😂. Als ze het prioriteit hadden gegeven was het al opgelost geweest.

 

Tot de promotie loopt van 63 EUR (einde juni) help ik graag in het verbeteren van Yugo (zie post Suzy, much appreciated!), echter daar stopt de loyaliteit door dit debacle (wat het ook is na 1.5 maand). Er is nog 6 maanden om het goed te maken 😉

Beantwoorden
Professional Weetjesweter
Berichten: 12
Een bus vol! Warming up? A born reader! Jij bent af!

Een release met een oplossing voor het DRM-13 probleem op Apple TV komt er bijna aan. (Laatste testen, validatie bij Apple, ...)

 

Dus nog een beetje geduld @ChristofW, het is zeker en vast wel een prio binnen het YUGO dev team! Desondanks de informatie die je ontvangen lijkt te hebben. 

Beantwoorden
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Say what?! Happy New Year! On a roll... Nice talking to you!

@HaroenR goed nieuws en bedankt voor de update! Goed om te horen van de prio. Ik heb hier niets van gehoord, dat was een gechargeerde zwart-wit veronderstelling die ik maakte.

 

Ik blijf erbij dat het Yugo team veel frustraties van eindgebruikers zou wegnemen om transparant over de backlog en vooruitgang te communiceren. Kan via eenvoudige webpagina die je 2wekelijks of maandelijks aanpast. Net zoals cake doet hier: https://feedback.cake.app

 

Hier de toelichting van de motivatie van het Cake team: https://blog.cake.app/nl/building-cake/we-just-made-our-roadmap-public/

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Leesclubje starten? Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-) Pageturner!

Versie 396

bedankt.  Het werkt.

 

grtz

0 Likes
Beantwoorden