24751
netweters
|
152344
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik krijg de foutmelding "Foutje: 13" op de Yugo app van Apple TV.
TV-gids en interface werkt gewoon enkel bij het afspelen van een live-stream, bewaarde aflevering of het afspelen van een serie werkt niet. Dezelfde serie werkt wel in de Streamz app.
App al afgesloten, geherinstalleerd, Apple TV herstart. Netflix op Apple TV werkt wel alsook de Yugo app op Android telefoon en iPad. Airplay vanaf de iPad naar de Apple TV werkt ook.
Iemand deze foutmelding al gehad en indien ja, wat was de oplossing? Ook al gemeld bij de Telenet Helpdesk met als antwoord: "We hebben je situatie voorgelegd aan onze achterliggende diensten. Ze doen hier alles aan op het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Onze excuses voor het ongemak. Ilse"
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik geef jullie graag een update omtrent dit probleem dat zich nog steeds voordoet op Apple TV. Ondertussen hebben de collega's ontdekt dat klanten die deze error zien vaak verbonden zijn met een externe (draadloze) speaker.
Een tijdelijke workaround die je kan toepassen is om deze te ontkoppelen (disconnect) via de instellingen van Apple TV en erna opnieuw op te starten. Eventueel de speaker (Sonos, homePod, ..) uitschakelen kan ook.
Zoals gezegd is dit een tijdelijke workaround en werkt men nog aan een finale fix.
Bedankt voor de update, maar om nu te zeggen "De collega's hebben ontdekt...", wij geven hier al weken aan dat dit het probleem is 😃. Maar goed dat ze nu op de zelfde golflengte zitten!
De workaround werkt inderdaad, maar is wel niet echt gebruiksvriendelijk.
Bestaat er eigenlijk geen manier om ons toegang te geven tot de Telenet TV app tot dit probleem is opgelost... Nuja als het nu snel opgelost raakt, dan heb ik wel nog 'even' geduld. Maar misschien moet wel eens nagedacht worden over een fall-back systeem zodat mensen zoals wij die dergelijk abonnement hebben en dit braaf iedere maand betalen, wel waar voor hun geld krijgen. Maar zoals gezegd kan jij daar niet aan doen, en is het goed dat er een update gegeven wordt. Ik kijk uit naar de oplossing 😃.
Bedankt om een update te geven en op te volgen, voelen we ons toch tenminste gehoord 😉
Maar de tijdelijk workaround is hier al gepost door Bart 3 dagen nadat het probleem zich voordeed 4 december, dus ruim 1 maand geleden! Link: https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Yugo-op-Apple-TV-Foutje-13/m-p/112761/highlight/...
Hopelijk snel een update, wij kijken nu zo goed als geen Yugo meer (wat ook de vraag oppert of we wel Yugo nodig hebben ... maar met de huidige prijs van 63 EUR is dat nu nog geen gesprek).
Terug een week verder. Nog steeds geen oplossing... dit duurt nu toch wel heel lang. Kan er een update gegeven worden...
Een update zou mooi zijn, maar ik denk niet dat ze iets zullen communiceren. Het volgende communiceren is namelijk geen optie: "De prioriteit van dit item op de backlog is laag vanwege kleine gebruikersgroep en er is een work-around. Momenteel werkt er 1 engineer/developer aan op de momenten dat hij "tijd" heeft." 😂. Als ze het prioriteit hadden gegeven was het al opgelost geweest.
Tot de promotie loopt van 63 EUR (einde juni) help ik graag in het verbeteren van Yugo (zie post Suzy, much appreciated!), echter daar stopt de loyaliteit door dit debacle (wat het ook is na 1.5 maand). Er is nog 6 maanden om het goed te maken 😉
Een release met een oplossing voor het DRM-13 probleem op Apple TV komt er bijna aan. (Laatste testen, validatie bij Apple, ...)
Dus nog een beetje geduld @ChristofW, het is zeker en vast wel een prio binnen het YUGO dev team! Desondanks de informatie die je ontvangen lijkt te hebben.
@HaroenR goed nieuws en bedankt voor de update! Goed om te horen van de prio. Ik heb hier niets van gehoord, dat was een gechargeerde zwart-wit veronderstelling die ik maakte.
Ik blijf erbij dat het Yugo team veel frustraties van eindgebruikers zou wegnemen om transparant over de backlog en vooruitgang te communiceren. Kan via eenvoudige webpagina die je 2wekelijks of maandelijks aanpast. Net zoals cake doet hier: https://feedback.cake.app
Hier de toelichting van de motivatie van het Cake team: https://blog.cake.app/nl/building-cake/we-just-made-our-roadmap-public/
Versie 396
bedankt. Het werkt.
grtz
opgelost, bedankt
Het werkt. Ook op tvOS 14.4 op ATV en pods
Het werkt inderdaad, bedankt voor de oplossing.
Het Yugo team mag zeker bij dergelijke problemen direct met ons in dialoog gaan om een oplossing te vinden en feedback te voorzien. We willen meebouwen aan een goed product!
Ondanks de 'lichte' frustrates van voorbije maanden ben ik toch heel blij dat dit opgelost is, dus een bedankt is zeker aan de orde!
Bedankt ook @ChristofW om te valideren op 14.4 op TV en Homepods 😃 (ik had al schrik om te updaten 😉).
@BartVDH : Ik had exact dezelfde gedachtegang als jou, daarom deelde ik het ook.
Meteen voor de korte pijn gegaan, het werkte toch al niet 2 maand dus die paar weken extra hadden niet uitgemaakt mocht het toch niet gaan 😉 Ik had er wel vertrouwen in omdat ik vermoedde dat het een structurele bug was die nu aangepakt is.
ook op 14.5 beta 1 werkt het, een week uitgetest