24785
netweters
|
152662
antwoorden
|
20729
vragen
|
ik heb een probleem met yelow tv.
om de haverklap wordt er mij gevraagd om mijn laptop opnieuw te registreren; dit kan slechts max 5 maal, waardoor ik nu geen films meer kan bekijken. ik werk steeds vanaf dezelfde laptop vanop dezelfde plaats; wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen? Schrappen is niet mogelijk, want dit kan pas binnen 90 dagen.
Vriendelijke groeten,
Telenet-klantendienst
Daarvoor zul je toch de klantendienst moeten contacteren, met dit probleem kan het netwetersforum u niet helpen. De klantendienst kan wel uw toestel schrappen zodat je opnieuw kan inloggen terwijl men naar de oorzaak op zoek gaat.
@RudyDR dat je iedere keer je laptop moet registreren komt meestal doordat via een programma (vb CCleaner) of een browserextentie (vb Adblocker ) je cookies verwijderd worden.
Zie :
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hulp-bij-geregistreerde-toestellen-yelo-app-yelotvbe/
en dan vooral onder Ik heb deze computer al geregistreerd. Waarom opnieuw?
Gebruikt u een macbook? Als dit zo is gebruik dan google chrome. Dan zou het probleem verholpen moeten zij.
Hartelijke dank voor jullie reacties. Ik denk eveneens dat ik via de klantendienst zal moeten werken. Ik heb geen automatische temp verwijderaar geïnstalleerd staan. Ik werk niet met een Mac. Ik kan mij eveneens niet inloggen via een reeds geregistreerde account. Toch allen bedankt.