Beantwoorden
Cyanide1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Say what?! Complimentendag Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-)

inloggen op tv app en website telenet.tv niet mogelijk

Onlangs besloot ik mijn modem te vervangen en up te graden naar een abonnement met 1Gb speedboost. Dit ging gepaard met een overstap van een WIGO naar een One Up abonnement.

Na enkele dagen was mijn modem uiteindelijk geactiveerd (zonder enige waarschuwing dat dit enige tijd ging duren toen ik mijn modem ging inwisselen...), maar sinds de overstap kan ik niet meer inloggen op telenet.tv, noch op de tv app. De tv box is niet vervangen geweest en liep eigenlijk al een jaar zonder enig probleem (ook de apps geen probleem). TV kijken via de box werkt nog altijd prima; kijken via internet helaas niet. Op geen enkele manier. Foutmelding die ik krijg is "Oops er is iets misgegDit duurt nu reeds langer dan een maand. Ik begrijp dat dit geen prioriteit is voor telenet, maar ze kunnen ook geen enkele horizon geven wanneer dit opgelost is. "Ja meneer, we hebben dit doorgegeven aan de achterliggende diensten ..." Bezin eer ge begint en denk goed na alvorens iets aan een goedwerkende installatie te vervangen. Echt teleurstellende helpdesk bij telenet tegenwoordig.

0 Likes
6 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

inloggen op tv app en website telenet.tv niet mogelijk

@Cyanide1 mogelijks is er een proces achterliggend nog niet afgerond, waardoor je niet kan inloggen. Maar als je TV formule dezelfde is gebleven en ook je type decoder (TV-box) lijkt het me wel opvallend dat je net hier geen gebruik van kan maken. Heb je jouw modem al eens herstart sinds de installatie onlangs? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Cyanide1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Say what?! Complimentendag Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-)

inloggen op tv app en website telenet.tv niet mogelijk

Beste Suzy, dank voor je antwoord. Ik heb mijn modem al een aantal keren herstart, maar zonder enig resultaat.

 

In "mijn telenet" staat ook dat mijn digitale tv "wordt geactiveerd". Frustrerend, er verandert niets en het lijkt alsof er ook niet veel aan gedaan wordt.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

inloggen op tv app en website telenet.tv niet mogelijk

@Suzy  Ik ben dinsdagnamiddag overgestapt van Whop (Wigo Home S) naar One for 1 en heb sindsdien geen toegang meer tot de Telenet tv app en tot telenet.tv.

 

Wat is er veranderd:

Ik heb een Digibox laten schrappen. Naast mijn Digicorder (geregistreerd als 2de hands is er een tweede Digicorder bijgekomen. Ik heb ook een bijkomend CI+ laten registreren.

Eén van mijn twee prijs volgens verbruik gsm's is half geregistreerd in mijn One for 1.

 

Wat werkt niet:

De CI+ is nog niet geactiveerd. De nieuwe Digicorder werkt als settop box coorect, maar is niet interactief (geen 10.X.X.X adres). Ik kan wel via de nieuwe Digicorder de opnames zien van mijn andere Digicorder. Ik heb de modem al eens herstart (via miijn telenet op pc).

In mijn.telenet.be zijn de twee verbruik (mobiel en internet) tegels niet meer aanklikbaar. Als ik echter in de linker kolom overschakel van Overzicht naar Mobiel dan kan ik de verbruikdetails zien op de tegel Je Usage Based Pricing voor het mobiele nummer prijs volgens verbruik.

Een naamloze tegel met een steeksleutel als icoon, vermeldt: Voltooi je activering nu. Deze boodschap was eerst correct, maan nu niet meer. Als ik erop klik krijg ik de boodschap Gelukt! Je product is geactiveerd. Met daaronder de kop One for 1 en twee identiek lijntjes: Digitale TV Actief.  Onder de tegel Je producten is de enige anomalie die ik zie onder Telenet mobile line: Wordt geactiveerd.

 

Vermits de Telenet medewerker in het Telenet center mij gezegd heeft dat het twee weken kan duren eer alles correct geregistreerd is, zal ik geduldig wachten.

 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

inloggen op tv app en website telenet.tv niet mogelijk


@janne_man  schreef:

@Suzy  Ik ben dinsdagnamiddag overgestapt van Whop (Wigo Home S) naar One for 1 en heb sindsdien geen toegang meer tot de Telenet tv app en tot telenet.tv.

 

Wat is er veranderd:

Ik heb een Digibox laten schrappen. Naast mijn Digicorder (geregistreerd als 2de hands is er een tweede Digicorder bijgekomen. Ik heb ook een bijkomend CI+ laten registreren.

Eén van mijn twee prijs volgens verbruik gsm's is half geregistreerd in mijn One for 1.

 

Wat werkt niet:

De CI+ is nog niet geactiveerd. De nieuwe Digicorder werkt als settop box coorect, maar is niet interactief (geen 10.X.X.X adres). Ik kan wel via de nieuwe Digicorder de opnames zien van mijn andere Digicorder. Ik heb de modem al eens herstart (via miijn telenet op pc).

In mijn.telenet.be zijn de twee verbruik (mobiel en internet) tegels niet meer aanklikbaar. Als ik echter in de linker kolom overschakel van Overzicht naar Mobiel dan kan ik de verbruikdetails zien op de tegel Je Usage Based Pricing voor het mobiele nummer prijs volgens verbruik.

Een naamloze tegel met een steeksleutel als icoon, vermeldt: Voltooi je activering nu. Deze boodschap was eerst correct, maan nu niet meer. Als ik erop klik krijg ik de boodschap Gelukt! Je product is geactiveerd. Met daaronder de kop One for 1 en twee identiek lijntjes: Digitale TV Actief.  Onder de tegel Je producten is de enige anomalie die ik zie onder Telenet mobile line: Wordt geactiveerd.

 

Vermits de Telenet medewerker in het Telenet center mij gezegd heeft dat het twee weken kan duren eer alles correct geregistreerd is, zal ik geduldig wachten.


We hopen oprecht dat het allemaal netjes in orde komt bij jullie beiden. Bedankt alvast om jullie feedback en ervaringen te delen op De Netweters. 
Het klopt dat aanpassingen op dit moment soms iets langer kunnen duren. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
JoVDH1
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

inloggen op tv app en website telenet.tv niet mogelijk

bij mij ook probleem met inloggen op tv app. bij telenet hebben ze 1 maand geleden mijn volledig abonnement geannuleerd i.p.v. enkel play sports en sindsdien geen tv app meer!

wel betalen voor deze dienst, maar je kan de app niet gebruiken. ben is benieuwd hoe lang dit nog gaat duren. is altijd iets bij telenet.

0 Likes
Cyanide1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Say what?! Complimentendag Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-)

inloggen op tv app en website telenet.tv niet mogelijk

Ondertussen enkele support tickets later en nog geen stap verder. Kan ook geen settings in mijn.telenet wijzigen, geen telemeter en geen apps. 

Het begint wel vervelend te worden.

0 Likes