inloggen op tv app en website telenet.tv niet mogelijk
Onlangs besloot ik mijn modem te vervangen en up te graden naar een abonnement met 1Gb speedboost. Dit ging gepaard met een overstap van een WIGO naar een One Up abonnement.
Na enkele dagen was mijn modem uiteindelijk geactiveerd (zonder enige waarschuwing dat dit enige tijd ging duren toen ik mijn modem ging inwisselen...), maar sinds de overstap kan ik niet meer inloggen op telenet.tv, noch op de tv app. De tv box is niet vervangen geweest en liep eigenlijk al een jaar zonder enig probleem (ook de apps geen probleem). TV kijken via de box werkt nog altijd prima; kijken via internet helaas niet. Op geen enkele manier. Foutmelding die ik krijg is "Oops er is iets misgegDit duurt nu reeds langer dan een maand. Ik begrijp dat dit geen prioriteit is voor telenet, maar ze kunnen ook geen enkele horizon geven wanneer dit opgelost is. "Ja meneer, we hebben dit doorgegeven aan de achterliggende diensten ..." Bezin eer ge begint en denk goed na alvorens iets aan een goedwerkende installatie te vervangen. Echt teleurstellende helpdesk bij telenet tegenwoordig.
- Labels:
-
inloggen
-
Telenet TV app
-
telenet.tv