24775
netweters
|
152621
antwoorden
|
20723
vragen
|
Deze melding krijgen we bij aanmelden bij Yeloplay via de iPad: 'De toegang tot deze pagina op "login.prd.telent.be" is beperkt, zodat je deze niet kunt bekijken.
Hoe kunnen we dit oplossen?
Ik heb de alles in één APP van Telenet + APP Support terug geinstalleerd.
Nog steeds krijg ik de melding "toegang tot deze pagina op prd.telenet.be is beperkt, zodat je deze niet kunt bekijken.
Kan er iemand mij advies hieromtrent geven aub ?
Alvast bedankt.
@Ex-Netweter @Ex-Netweter kunnen jullie met jullie login wel aanmelden op Mijn Telenet? Zo ja, kan je best contact opnemen met de klantendienst, zodat dit voor jullie nagekeken kan worden. Normaal zou je zonder problemen moeten kunnen aanmelden op deze apps met je login (internet login, persoonlijke login).
Dag Suzy,
Het lukt nog steeds niet.
Ik zal dan maar voor de 2de keer contact opnemen met de klantendienst. Hopelijk komt er een oplossing uit de bus.
Fijne dag,
Pascal
Hier zelfde liedje, geraak er maar niet uit...
@Ex-Netweter heb je eventueel nog een andere Telenet login waarmee je kan aanmelden? Indien je echt nergens kan aanmelden is er hoogst waarschijnlijk meer aan de hand en dan kijkt Telenet dit best voor jou individueel na.
Ze zijn het aan het bekijken maar lijken er niet uit te komen...
Dag Pascal, hebben ze voor jou al een oplossing gevonden?