24758
netweters
|
152468
antwoorden
|
20712
vragen
|
Heeft er nog iemand problemen om in "Mijn Telenet" de geregistreerde toestellen voor de Yelo play app te kunnen raadplegen en aanpassen?
https://mijn.telenet.be/mijntelenet/yelotv/overview.do?locale=nl&identifier=yelotv
Ik heb 5 geregistreerde toestellen (dus aan mijn limiet) en wil mijn oude gsm verwijderen en vervangen door mijn nieuwe gsm.
De pagina kan mijn 5 toestellen niet weergeven en geeft de volgende fout:
!tv.yelo.update.error!
Dit is nu al twee dagen op rij het geval.
Zowel als ik inlog via gsm via de home wifi als vanop een vaste pc direct verbonden aan het internet via router-modem.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je een of meer geregistreerde toestellen uit de lijst wil verwijderen en het lukt niet, neem dan contact met de klantendienst. Let wel: als de registraties nog geen 90 dagen lopen moet men ze niet verwijderen. Een vriendelijke vraag kan wonderen doen.
Succes
Beste Stefaan,
De klantendienst heeft me teruggebeld daarnet, maar kon me (nog) niet helpen. Ze hebben de zaak doorgestuurd en zouden terug contact opnemen... zal voor een andere dag zijn vermoed ik...
Dank je Suzy ! Het werkt inderdaad terug