|
26.296
netweters
|
163.457
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
te new versie dek ik dat het probleem is
hoe' kan ik dat oplossen of wat moet jullie weten voor het probleem op te lossen van af dan doet de safespot moelijk
buiten dat zijn er geen problemen

Opgelost! Ga naar oplossing.
@robby1989 We hebben beide afbeeldingen afgekeurd omdat het e-mailadres zichtbaar is. Kan je dit opnieuw sturen zonder dat het e-mailadres zichtbaar is?
Je werkt met Insider Preview Build op het Dev Channel. Zoals ik het begrijp ben je als het ware aan het bètatesten met een versie die nog niet is vrijgegeven voor het grote publiek. Dat zou idd kunnen verklaren waarom Safespot (tijdelijk) niet werkt. Downgraden lost het probleem vermoedelijk op.
dat gaad het zeker oplosen maar de antvirus heeft verlopen nog geen groter problemen
safespot werkt nog verlopen scant en doet meer maar in het verleden hep ik nog is de gelijk aardig probleem ge hat het eengste dat ik nu kan doen is het
updaten of wachten het van zef gaad een jaar gelede haten we gelijkaardiger gesprek
Ik kan je screenshot nog niet zien, omdat die nog niet is goedgekeurd. Een aparte virusscanner installeren voor Windows 11 is niet nodig; je kan de ingebouwde Microsoft Defender gebruiken. Die is goed genoeg.
mijn windows meld geen probleem over de anvirus dus maak ik me zorgen
zie maar
ik maak me geen zorgen
bedoel ik
Volgens mij kan je de update van het Insider programma gewoon ongedaan maken. Ik begrijp niet goed waar je deze versie zou willen. Persoonlijk zou ik wachten op een meer stabiele versie.
Wat je zou kunnen doen is een Raspberry Pi Zero 2 W aanschaffen en daar Pi-Hole op draaien. Die kan je beschermen tegen malware én tegen ads en dan kan je Safespot opzeggen. ,(Het is maar een idee.)
gewoon voor de new strart menu
maar help niet veel problemen met de versie
hij is nu terug aan update bezig
Windows 11 Insider Preview Quality Update (26300.7877)
als ik het bui ben ga ik het ongedaan maaken proberen het ongedaan te maaken
en als het niet gaad ga ik u of de websiete hier om hulp vraagen