Beantwoorden
TMalfrere
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

yeloplay.be heeft 2GB memory nodig in Firefox

Sinds enkele dagen duurt het verschrikkelijk lang om de main page van yeloplay.be te laden in Firefox (Windows10). Mijn harde schijf begint te swappen en mijn hele PC zit zo goed als vast voor enkele minuten. Maar uiteindelijk na veel geduld komt ie er toch door.
Gisteren heb ik opgemerkt (process explorer) dat FireFox naar meer dan 2GB memory schiet bij het laden van deze pagina. Ik heb "slechts" 4GB memory in deze PC maar tot nu toe volstond dit altijd.
Bij Edge volstaat een "kleine" +400MB.

Iemand een oplossing?

0 Likes
9 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

yeloplay.be heeft 2GB memory nodig in Firefox

@TMalfrere 

Als je verschillende browsers ter beschikking hebt is er geen enkele reden om diegene te gebruiken die moeilijkheden geeft.

Gebruik de best werkende.

Je kan wel eens experimenteren met inFirefox geïnstalleerde extra's. Schakel die eens uit.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TMalfrere
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

yeloplay.be heeft 2GB memory nodig in Firefox

De tijden dat je voor iedere website de juiste browser moest gebruiken zijn al een tijdje achter ons dacht ik...

Edge staat enkel maar op mijn PC omdat Microsoft die door ons strot ramt.

 

En ja, ik heb geprobeert met alle addons uitgeschakeld. Het resultaat is net hetzelfde...

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

yeloplay.be heeft 2GB memory nodig in Firefox

@TMalfrere 

Heb je chrome al eens getest?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TMalfrere
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

yeloplay.be heeft 2GB memory nodig in Firefox

Dan moet ik eerst Chrome eerst eens installeren...
Ik weet niet of Edge nu al de Chromium engine gebruikt maar indien dit reeds zo is zal het op chrome ook wel werken...

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

yeloplay.be heeft 2GB memory nodig in Firefox

Een kleine randbemerking bij deze discussie:

 

Verschillende browsers proberen, allemaal goed en wel, maar vergeet niet dat je maar 5 toestellen kan registreren. En iedere browser wordt aanzien als een ander toestel, het is dus niet uw PC die telt.

 

Tis maar dat ge tweet 😋


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMalfrere
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

yeloplay.be heeft 2GB memory nodig in Firefox

@StefaanHIk denk dat uw opmerking toch niet helemaal klopt. Ik heb getest met FireFox en Edge op dezelfde PC en toch staat deze PC slechts 1x in mijn lijst met geregistreerde toestellen...

0 Likes
TMalfrere
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

yeloplay.be heeft 2GB memory nodig in Firefox

Is het nu toeval of niet? Ik weet het niet, maar enkele dagen na mijn post verbruikt de yelo play startpagina geen 2 GB meer maar een "luttele" 300MB...

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

yeloplay.be heeft 2GB memory nodig in Firefox


@TMalfrere  schreef:

@StefaanHIk denk dat uw opmerking toch niet helemaal klopt. Ik heb getest met FireFox en Edge op dezelfde PC en toch staat deze PC slechts 1x in mijn lijst met geregistreerde toestellen...


Hebt ge met beide browser dingen gedaan waarvoor ge u moet registreren? Niet alle acties in Play vereisen registratie. Test het maar eens, registreer u op dezelfde PC met twee verschillende browsers. En ga dan maar eens kijken. Er staan dan twee toestellen geregistreerd.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

yeloplay.be heeft 2GB memory nodig in Firefox

@TMalfrere 

 

Goed dat het nu werkt. Soms moet ge u niet afvragen waarom, maar gewoon blij zijn 😋


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes