24775
netweters
|
152622
antwoorden
|
20723
vragen
|
Sinds enkele dagen duurt het verschrikkelijk lang om de main page van yeloplay.be te laden in Firefox (Windows10). Mijn harde schijf begint te swappen en mijn hele PC zit zo goed als vast voor enkele minuten. Maar uiteindelijk na veel geduld komt ie er toch door.
Gisteren heb ik opgemerkt (process explorer) dat FireFox naar meer dan 2GB memory schiet bij het laden van deze pagina. Ik heb "slechts" 4GB memory in deze PC maar tot nu toe volstond dit altijd.
Bij Edge volstaat een "kleine" +400MB.
Iemand een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je verschillende browsers ter beschikking hebt is er geen enkele reden om diegene te gebruiken die moeilijkheden geeft.
Gebruik de best werkende.
Je kan wel eens experimenteren met inFirefox geïnstalleerde extra's. Schakel die eens uit.
De tijden dat je voor iedere website de juiste browser moest gebruiken zijn al een tijdje achter ons dacht ik...
Edge staat enkel maar op mijn PC omdat Microsoft die door ons strot ramt.
En ja, ik heb geprobeert met alle addons uitgeschakeld. Het resultaat is net hetzelfde...
Heb je chrome al eens getest?
Dan moet ik eerst Chrome eerst eens installeren...
Ik weet niet of Edge nu al de Chromium engine gebruikt maar indien dit reeds zo is zal het op chrome ook wel werken...
Een kleine randbemerking bij deze discussie:
Verschillende browsers proberen, allemaal goed en wel, maar vergeet niet dat je maar 5 toestellen kan registreren. En iedere browser wordt aanzien als een ander toestel, het is dus niet uw PC die telt.
Tis maar dat ge tweet 😋
@StefaanHIk denk dat uw opmerking toch niet helemaal klopt. Ik heb getest met FireFox en Edge op dezelfde PC en toch staat deze PC slechts 1x in mijn lijst met geregistreerde toestellen...
Is het nu toeval of niet? Ik weet het niet, maar enkele dagen na mijn post verbruikt de yelo play startpagina geen 2 GB meer maar een "luttele" 300MB...
@TMalfrere schreef:@StefaanHIk denk dat uw opmerking toch niet helemaal klopt. Ik heb getest met FireFox en Edge op dezelfde PC en toch staat deze PC slechts 1x in mijn lijst met geregistreerde toestellen...
Hebt ge met beide browser dingen gedaan waarvoor ge u moet registreren? Niet alle acties in Play vereisen registratie. Test het maar eens, registreer u op dezelfde PC met twee verschillende browsers. En ga dan maar eens kijken. Er staan dan twee toestellen geregistreerd.
Goed dat het nu werkt. Soms moet ge u niet afvragen waarom, maar gewoon blij zijn 😋