Beantwoorden
JV4
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Deze opname kun je alleen bekijken op digicorder

Voorheen had ik geen problemen met het bekijken van Game Of Thrones via de webapplicatie van Yello play. Nu krijg ik bij de nieuwste aflevering de melding: 'Dit kun je bekijken op je Digibox of Digicorder' en 'VERBINDING NODIG MET THUISNETWERK - Je moet verbonden zijn met je thuisnetwerk om je Digibox/Digicorder via de Yelo Play-app te beheren. Controleer je verbinding en probeer het opnieuw.'. De vorige afleveringen kan ik wel probleemloos herbekijken.

 

Er is niets veranderd aan mijn digibox en ik heb wel een stabiele verbinding. Kan dit probleem opgelost worden?

0 Likes
4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Deze opname kun je alleen bekijken op digicorder

@JV4 

 

Er is momenteel een gekend probleem met aflevering 4 van GoT. Telenet is op de hoogte en werkt aan een oplossing.

 

Even geduld 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
J1996
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Deze opname kun je alleen bekijken op digicorder

Hebben jullie enig idee wanneer dit probleem opgelost zou zijn? Wij zitten vol ongeduld te wachten om naar de nieuwe aflevering van GoT te kijken. 

0 Likes
NaxreQ
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Handje vol! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Deze opname kun je alleen bekijken op digicorder

Vertel ons tenminste of we vandaag nog iets mogen verwachten of of we beter iets anders gaan doen. Mijn vrije dag is verpest en ik durf ook niet op internet te gaan want het zal krioelen van de spoilers.... onverwachte problemen kunnen opduiken ok maar iedereen in het ongewisse laten is ronduit respectloos!

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Deze opname kun je alleen bekijken op digicorder

@NaxreQ 

 

Dit forum is bedoeld voor en door gebruikers. Hoewel er wel medewerkers van Telenet actief zijn moet je voor dat soort informatie rechtstreeks bij Telenet aankloppen (telefoon, Twitter, Facebook). Wij weten niet méér dan de rest van de gebruikers.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.