De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wifi powerline kan niet besteld worden

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken! Netjes! Hallo! Welkom!

Beste,

Via de telenet app probeerde ik ondertussen meermaals om de wifi powerline aan te vragen. Maar elke keer ik dit probeer krijg ik een melding dat er nog een openstaand saldo eerst betaald moet worden terwijl dit niet zo is. Dit heb ik nagekeken op mijn telenet alsook op de app.

Graag zou ik hier meer over weten.

Mvg,

Ruben

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Experienced Allesweter
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle! Straf. Héél straf!

Best om hiervoor contact nemen met Telenet zelf. Alle contactmogelijkheden staan hier.

Het meest efficiënt is één van de sociale media.

janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Bijna Allesweter
Lezersgoud. Respect! En wanneer slaap jij? It's your first party! JACKPOT!

Even iets dat hier misschien los van staat: ik snap niet waarom de powerline/acces point niet gewoon via de Telent website besteld kan worden... vroeger kon dit wel. 

0 Likes
Beantwoorden
Community Manager
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@thomiwilli1 dit werd zo opgezet, omdat je als klant in de Telenet app eerst een WiFi test kan uitvoeren. Die test zal je vervolgens helpen in het bepalen welke WiFi booster voor jou als klant de best passende oplossing is. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Do, or do not. There is no "try". - Star Wars

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden