Beantwoorden
wadi
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Beschikbaarheid iphone 11 in Telenet winkels

Hallo iedereeen, na tientallen keren geprobeerd te hebben om de Telenet winkel in Leuven telefonisch te bereiken (telkens zonder succes) probeer ik mijn geluk hier eens. Ik kan de e-shop raadplegen en zie dat bv de iphone 11 niet in voorraad is. Wil dit dan zeggen dat deze ook nergens in Telenet winkels in voorraad is? Door problemen in het verleden heb ik nogal wat wantrouwen tegen levering via PostNL, vandaar dat ik deze graag direct in een Telenet winkel zou kopen. Maar hiervoor zou ik dan natuurlijk wel moeten te weten komen of hij daar op voorraad is... het lukt me niet om elke dag naar de winkel te gaan en dit te gaan vragen... vandaar dat ik hen telefonisch probeer te contacteren. Maar gelijk welke dag of welk moment van de dag, altijd krijg je te horen dat al de medewerkers in gesprek zijn en dat je langs de winkel moet als je vragen hebt over de beschikbaarheid van een toestel. Ik weet dat ik via dit kanaal ook de winkelvoorraad niet te weten kan komen, maar misschien iemand een idee hoe ik wel  telefonisch binnengeraak in zo'n Telenet winkel? Thanks

 

Tags (1)
0 Likes
9 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Beschikbaarheid iphone 11 in Telenet winkels

Voor winkels is dit een zeer moeilijk geval. Als je de telefoon opneemt moet je uw gesprek met je klant onderbreken. Als je dit kort en bondig kunt afhandelen is dit nog OK maar.... Je staat daar maar als klant om je abonnement aan te passen en je Iphone 11 aan te schaffen en je wordt 3,4 5 keer onderbroken omdat de verkoper de telefoon opneemt. Ik heb dit als verkoper dikwijls meegemaakt en ik verzeker je die klant begint alle kleuren te krijgen zeker als de correspondent aan de andere kant van de lijn niet kort en zakelijk is in zijn vraagstelling. Of een toestel wil reserveren enz..

Een telefoonklant is de meest onbeleefde klant, die steekt altijd voor of wil het toch. Ik heb gelukkig gewerkt op een verkooppunt waar er een bediende was die de telefoons opving als wij niet opnamen. Mijn devies was altijd: De klant waar ik mee bezig ben gaat voor.

Dus is het wel begrijpelijk dat kleinere shops de telefoon niet opnemen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
wadi
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Beschikbaarheid iphone 11 in Telenet winkels

Dat begrijp ik heel goed Ignace,  maar Leuven lijkt me nu geen kleine shop. En ik heb al alle tijdstippen geprobeerd (op verschillende dagen :  bij opening, in de voormiddag, op de middag, namiddag, vlak voor sluitingstijd) en steeds geen succes. Het straffe is, dat ik een tweetal weken geleden fysiek in de winkel  was (op een zaterdag iets voor 18 uur)  en dat daar 3 verkopers gezellig met elkaar aan het kletsen waren en verder geen klanten aan het helpen waren. Vandaar dat ik het moeilijk  vind om te begrijpen dat er geen enkel moment is waarop ze de telefoon kunnen beantwoorden. Mijn vraag is trouwens heel kort, is die of die iphone beschikbaar in de shop of niet en indien nee wanneer komt deze beschikbaar? Maar als ik voor die vraag telkens me fysiek naar de winkel moet begeven... tja... Telenet hinkt hier toch echt wel achter. Tegenwoordig kan je haast via elke webshop ook wel de voorraad in een fysieke shop raadplegen. Dat zou helemaal top zijn, maar telefonisch bereikbaar zijn zou toch ook al iets zijn.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Beschikbaarheid iphone 11 in Telenet winkels

@wadi  Ik meen zelfs dat dit een tijdje mogelijk is geweest. Althans een goede 2 jaar geleden. Maar dat gaf ook problemen. Mensen belden of er nog binnen waren en vroegen om er eentje te reserveren voor hen. Wij hielden die maximum 48u bij. Maar dan gaf de stock aan, op de website, dat er bijvoorbeeld nog 8 in voorraad waren want die gingen maar uit stock als die effectief verkocht waren. Als deze ondertussen allemaal gereserveerd waren zag je dit niet op de website. Gevolg: terug hommeles.

Evenzo met pre-reservaties. Er waren klanten die reserveerden in 4, 5 winkels maar niet zelf belden als ze er ondertussen al een hadden. Wij moesten daar enorm veel tijd insteken om al die klanten op te bellen in volgorde van hun reservatie of ze nog geïnteresseerd waren. Winkels in grotere centra werden eerst beleverd dus gingen ze daar eerst om af te halen.

En over de rustig babbelende verkopers heb ik ook veel gehoord. Vooral de Shops die rechtstreeks van Telenet waren. Bij de centers die als zelfstandigen moesten werken was dat minder het geval.

Het is niet allemaal rozenschijn en manegeur. Vooral niet nu de klant meer dan ooit keizer wil zijn.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5300
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Beschikbaarheid iphone 11 in Telenet winkels

ik wil die iPhone11 ook, maar ik wacht af tot de stocks in de winkels wat beschikbaar zijn voor die toestellen, de eerste weken en maand of 3 zijn er nog problemen omdat apple per land zoveel aanmaakt en afwacht of er genoeg vraag is en dan bij maakt zodat er genoeg stock is.

en veel verschil zit er niet op eigenlijk vergeleken met mijn iPhone7 qua nieuwe opties, gaat maar klein beetje sneller enzo, er zijn geen randen op de iPhone11.

ik zie nog wel tegen dat ze op stock zijn overal.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
wadi
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Beschikbaarheid iphone 11 in Telenet winkels

Als je wacht tot er voorraad beschikbaar is in de Telenet winkels dan vrees ik dat je (voor bepaalde modellen en kleuren althans) nog lang zal moeten wachten. De manier waarop Telenet die hele actie opzet en wat ik er hier allemaal over lees... Ik ben al zeker geen voorstander om Telenet maanden geld voor te schieten en dan niet eens weten wanneer ik mijn iphone zal geleverd krijgen... Maar ja de winkel telefonisch contacteren om te vragen of er voorraad is, is helemaal onmogelijk.  Ik ga toch eens op een ander zien vrees is... Verschillende winkels hebben alles op voorraad... en die 50 euro die je er mee uitspaart... is het wachten niet meer waard vind ik. En een extra pluspunt is dat ik dan niet meer aan telenet gebonden ben.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5300
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Beschikbaarheid iphone 11 in Telenet winkels

Met de vorige iPhone X dat vorig jaar de Max versie kreeg ken ik iemand die hem gekocht heeft in de Telenet winkel en die was beschikbaar na 3 maanden.

en verschillende versies en kleuren, je moet misschien ook wat geluk hebben dat ze binnen zijn.

je kan proberen in een andere winkel om hem te kopen maar kan zijn dat de beschikbaarheid momenteel daar ook niet voor handen is dat je ook moet wachten, apple heeft in het begin met nieuwe toestellen weinig aanbod omdat ze afwachten wat het product zal doen, als er meer aanvraag is dan maken ze er meer bij.

en elke winkel krijgt in België even veel, is het uitverkocht dan moeten ze wachten op de volgende levering. 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
will1948
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Beschikbaarheid iphone 11 in Telenet winkels

Overal het zelfde als ge belt nemen ze toch niet op kan begrijpen als druk is maar toch niet gelijk wat uur

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Beschikbaarheid iphone 11 in Telenet winkels

@will1948 

Heb je de openingsuren nagezien? En sluitingsdagen?

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
will1948
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Beschikbaarheid iphone 11 in Telenet winkels

Zeker weten vorige week gans de week geprobeerd 

0 Likes