Beschikbaarheid iphone 11 in Telenet winkels
Hallo iedereeen, na tientallen keren geprobeerd te hebben om de Telenet winkel in Leuven telefonisch te bereiken (telkens zonder succes) probeer ik mijn geluk hier eens. Ik kan de e-shop raadplegen en zie dat bv de iphone 11 niet in voorraad is. Wil dit dan zeggen dat deze ook nergens in Telenet winkels in voorraad is? Door problemen in het verleden heb ik nogal wat wantrouwen tegen levering via PostNL, vandaar dat ik deze graag direct in een Telenet winkel zou kopen. Maar hiervoor zou ik dan natuurlijk wel moeten te weten komen of hij daar op voorraad is... het lukt me niet om elke dag naar de winkel te gaan en dit te gaan vragen... vandaar dat ik hen telefonisch probeer te contacteren. Maar gelijk welke dag of welk moment van de dag, altijd krijg je te horen dat al de medewerkers in gesprek zijn en dat je langs de winkel moet als je vragen hebt over de beschikbaarheid van een toestel. Ik weet dat ik via dit kanaal ook de winkelvoorraad niet te weten kan komen, maar misschien iemand een idee hoe ik wel telefonisch binnengeraak in zo'n Telenet winkel? Thanks