42203
netweters
|
18615
gesprekken
|
20107
vragen
|
Mijn zoon kocht bij Telenet een Samsung S23 met de promotie gratis Tab A8 en 200 euro cashback. Het toestel is goed aangekomen en de tablet is ook ontvangen. Tot op vandaag echter nog geen cashback ontvangen. Is dit nog normaal?
Titel gewijzigd door Dakota (mod) | Vorige titel: Cashback op Samsung S2
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gaat het om volgende promotie? https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=AM6DV4NT8WDBF
Samsung betaalt die cashback van 200 euro uit op voorwaarde dat je je Samsung Galaxy S23 registreerde voor 30 augustus op de website van Samsung.
Als je de procedure correct hebt gevolgd, is die cashback ondertussen door Samsung België rechtstreeks op jouw bankrekening uitbetaald.
Telenet is niet verantwoordelijk voor de cashback.
Heeft je zoon de cashback effectief aangevraagd. Een cashback moet je bijna altijd zelf aanvragen (binnen de geldende termijn) bij de fabrikant.
Ik vermoed dat je het hebt over de BASE/Telenet cashback die in mei/juni liep? (Zie screenshot in dit onderwerp, Opgelost: Samsung promotie niet correct - De Netweters ) Ik kan de cashback evenwel niet meer terugvinden op de website van Samsung: Promo - Cashbacks en promoties op Electronica | Samsung België
Als hij via samsung alles heeft ingevuld de factuur en barcode door gegeven
Dan duurt dit een 1 maand krijg je het geld op de rekening die je ingevuld hebt op de website van samsung
Sorry barcode is serie nr van toestel
Cashback is inderdaad aangevraagd. Maar hij heeft geen bevestigingsmail gekregen.
Dat is meestal geen goed teken, je neemt best contact op met Samsung. Contact & Service (samsung.be)
Ik heb ooit ook eens voorgehad dat ik geen bevestigingsmail gekregen heb. Ik heb toen in de geschiedenis van mijn browser mijn activiteiten van de aanvraag opgezocht en er een afbeelding van gemaakt. Ik heb dan een mail gestuurd naar Samsung België en het is in orde gekomen (het was geen cashback maar een cover met toetsenbord voor een tablet). Sindsdien weet ik dat ik rapper moet reageren als er op korte tijd geen bevestigingsmail komt.
Ondertussen heb ik wat heen-en-weer geschreven met iemand van Samsung. De mails zijn verstuurd naar een Gmail adres dat mijn zoon al lang niet meer gebruikt. De mails zijn dus nooit gelezen en blijkbaar zat er een spatie of speciaal teken in het opgegeven IBAN nummer. Omdat hij de mails nooit gelezen heeft, wist hij dus niet dat hij dat nummer moest corrigeren en is de aanvraag geweigerd. Ik hoop dat Samsung hier toch nog in tussenkomt.
Als het over een artikel gaat en ze hebben nog op stock zal dat geen probleem zijn
maar over geld ze sluiten de periode af ik zou er niet te veel op tellen
Zoals je zegt een cover als ze het nog op stock hebben sturen ze het op maar als het over 200 euro gaat
wordt het moeilijk
Hi allemaal,
Nog even een update: dankzij Martijn van de Samsung community kreeg mijn zoon een gepersonaliseerde link en is de aanvraag alsnog goedgekeurd. Hij kreeg deze week de mail dat de aanvraag aanvaard werd en hij dus binnenkort de 200 euro zal ontvangen. Het loont dus wel degelijk om toch nog een poging te wagen.
Bart
Leuk te horen mooie kerst kado van samsung
was ook weer een topjaar voor iedereen