Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung promotie niet correct

@Suzy 

Het arendsoog is weer daar 🙂

Op de promotie site voor de Samsung kloppen de prijzen niet.

Op de begin pagina kan je de Samsung S23 Ultra bestellen vanaf € 999

Scherm­afbeelding 2023-05-30 om 18.26.49.png

Als je verder klikt dan kom je op een geheel andere prijs uit ( en ik heb eens gekeken bij de andere versies enkel worden die duurder.)

 

Scherm­afbeelding 2023-05-30 om 18.26.16.png

Toch beste laten aanpassen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (3)
4 reacties
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1021
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Samsung promotie niet correct

Bij mij ziet dit er ondertussen anders uit. Er staat een extra banner bij over 200 euro cashback. (dan kom je wel op €999)

WG94_0-1685465018906.png

 

Bij doorklikken op de info over de cashback blijkt dit een "BASE"-cashback te zijn & staat Telenet zelf niet in de lijst van deelnemende winkels, dus dat is dan ook weer iets raar. (Uiteraard vallen BASE en Telenet onder hetzelfde bedrijf, maar zelfs dan zou Telenet.be naast Base.be in de lijst moeten staan)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung promotie niet correct

@WG94 

Hier is geen banner te zien want heb de cashe en cookies geleegd.

Of ik gebruik een verkeerde browser zal eens testen.

EDIT: nee in een andere browser zie ik ook niks speciaals. Maar jou afbeelding zie ik nog niet dat is pas als die is goedgekeurd.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung promotie niet correct

Nu gekeken en de prijs staat op 999 mt daar boven een cashback van 200 euro een een tablet Galaxy Tab A8 krijg je er nog bovenop.

Zie hier.

DaanJordens
Moderator
Berichten: 73
Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Samsung promotie niet correct

Hi @patrick37! Goed gezien! 

Bij jou staat het inderdaad niet, maar zo te zien zit je nog op de oude Klantenprijs pagina. Dit is ook de reden dat @WG94  een andere lay-out ziet.  Ik geef het wel door dat het op de oude klantenprijs website fout staat. 

 

Voor het probleem met de link naar de BASE promotie: 

We hebben dit inmiddels gemeld bij onze collega's en daar kregen we de feedback dat ze op de hoogte zijn. De links die ze hadden ontvangen van Samsung waren fout.  Ik zie dat het inmiddels volledig aangepast is.  

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDaan | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.