Beantwoorden
Mo1977
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

Ik heb op 13/01/2021   een gsm besteld bij telenet bestelnr 2000xxxxxx tot op heden niks ontvangen via post nl. Meermaals contact gehad met klantenservice van telenet,Daar krijg ik enkel te horen we gaan een onderzoek starten. Telenet ontwijkt steeds zijn verantwoordelijkheid door zich weg te steken achter post.nl.

Ik heb een gsm besteld en betaald bij telenet niet bij post nl.Zeer slechte ervaring met telenet en onvriendelijke klantenservice en dit als jarenlange trouwe klant.Het enige wat rest is een schriftelijke klachten naar de ombudsdienst en overstappen naar een andere provider bedankt telenet!!!!

 

Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: bestelnummer onherkenbaar gemaakt

15 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

@Mo1977  

Het is ook niet Telenet die er iets aan kan doen als de bestellingen verlaat zijn. Ze kunnen enkel dit opnemen en door geven aan PostNL maar kunnen die niet doen. Heb hier trouwens nog berichten voorbij zien komen met hetzelfde probleem en sommige hebben zes weken gewacht en andere weer nog langer. 

 

Dat je koopt en betaald bij Telenet is te begrijpen maar je moet ook begrijpen dat Telenet er niks aan kan doen als PostNL problemen heeft met de leveringen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Mo1977
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

Toch ben ik ervan overtuigd dat telenet dit beter kan organiseren.Bij de telenetschop hadden ze mij verzekerd binnen de 2dagen geleverd.Nu staat er al van de 14e bezorgmoment onbekend.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

Betaal gewoon bij Ontvangst,zijn ze niet akkoord.

De boom er in.

GSM's vind je overal,'n beetje googlen en zeker niet duurder.

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5295
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

@Mo1977Bij een andere provider is het niet veel minder problemen voor nieuwe gsm, kan daar persoonlijk over meespreken met orange als provider, heb er zelf een maand mee bezig geweest om een iPhone te kunnen verkrijgen.

dus Telenet is niet de enige met leverings problemen.

zeker nu in tijden van Corona dat iedereen online besteld en het aanbod miniem is overal door amper leveringen.

ooit komt het weer goed allemaal.....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

Ze werpen klanten er mee naar het hoofd.

Zoveel GSM's zijn er vandaag verkrijbaar in iedere winkel van het dorp (stad).

Waarom bestellen bij een provider.Die korting betaal je gewoon terug door een contract aan te gaan.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

de aanbieding in de winkel is niet de zelfde als online of e-mail dat je krijgt vrienden dachten dit ook maar dat ging niet door in de winkel

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

Alles is te vinden,dikwijls nog beterkoop.

Goooooglen.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

dat doet iedereen maar deze moet je bij telenet bestellen je zal deze niet vinden aan deze prijs op internet je moet wel telenet klant zijn en de aanbieding krijgen

0 Likes
Mo1977
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

Idd luc maar het is de laatste keer dat ik iets bestel bij telenet.Je krijgt het iets goedkoper maar het is het risico niet waard en ze verdienen het dubbel en dik terug met wat ik iedere maand betaal en als je telenet nodig hebt is het struisvogel tactiek.Dit is mijn dure ervaring.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

er is een risico maar de winkel moet altijd kunnen aan tonen dat je ontvangen hebt het wordt heel goedkoop opgestuurd  ik zie bij vrienden die bij prox een toestel na een maand thuis krijgen maar de prijs stelt niets voor je  vindt nog geen budget toestel voor .tijd moet je wel hebben de meeste mensen dat de deal krijgen nemen deze meestal aan  het oude toestel is voor je kind of iemand anders

0 Likes
Truedetective
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

hallo allemaal,

 

Op telenet.be een huawei besteld, 3 dagen later in huis...

En 45€ goedkoper dan goedkoopste elders

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

huawei is een model dat ze een grote stock hebben veel mensen kopen deze niet door de beperkingen op toestel  ik wist zelf niet dat je deze  telefoon bij telefoon  aanbieders nog werd verkocht

in gewone winkels wel

0 Likes
Mo1977
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

Heb mijn lesje wel geleerd voor 45 euro verschil haal ik hem gewoon in de winkel.Tot op heden nog steeds niks ontvangen onderzoek bezig.

Truedetective
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Gsm besteld en betaald maar niet ontvangen

Heb de smarthphone een drie weken en dit toestel ( huawei P30 lite 6Gb/256Gb) heeft geen gebreken.

Integendeel!!!

0 Likes