Beantwoorden
Debbie83
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Hoe krijg ik de promotie van mijn Samsung Galaxy S10?

Beste,

 

Ik kreeg als Telenet klant korting op de toestel Samsung Galaxy S10, ik kreeg hierbij geen speaker of info errond als telenet klant, alsook waren er dit weekend nog geen hoesjes voor de S10 in de Telenet winkel Bruul te Mechelen, ze zouden vandaag binnenkomen, er waren er enkel voor de duurdere opties? 

 

Ik heb ook Telenet Digitale TV en internet Fiber 100 bij mij thuis., dus ik zou er normaal gezien ook recht op moeten hebben?

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe krijg ik de promotie van mijn Samsung Galaxy S10?

@Debbie83  hier de link voor de promotie https://www.samsung.com/be/promo/

Veel plezier er mee en denk ook aan de 100 euro cashback die staat er ook bij als promotie 🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Debbie83
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Hoe krijg ik de promotie van mijn Samsung Galaxy S10?

Dank u wel, dat mogen ze in de winkel ook eens doorgeven, want ik dacht dat ik het in de winkel mee kreeg, nu moet ik me nog eens apart registreren en nog eens naar de post om dit op te halen.

Ah ja , hopelijk kan ik er nog aan uit en of het me lukt is nog een andere vraag.

Debbie83
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Hoe krijg ik de promotie van mijn Samsung Galaxy S10?

Ik hoop wel dat het aanvaard wordt voor alle samsung smarthphones, blijkbaar afhankelijk van EAN CODE, maar op telenet site zeggen ze https://toestellen.telenet.be/galaxy-s10-green-128gb-tnweb-2063686.html maar hopelijk reageert Samsung niet anders: https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=RNWQ435CFXX2Q#models

 

Ik vermoed dus dat mijn aanvraag afgekeurd zal worden sowieso op de cashback als de speaker?20190612_080258.jpg

 

zie 1. Let op: Vraag aan de verkoper om een toestel met deelnemende EAN-code.

Sommige winkels verkopen uit het buitenland geïmporteerde producten in plaats van de officiële producten uit België en Luxemburg. Deze producten hebben een afwijkende EAN-code en komen niet in aanmerking voor deze promotie. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe krijg ik de promotie van mijn Samsung Galaxy S10?

@Debbie83  Telenet kennende gaat wel de originele binnen doen en niet de geimporteerde. Zou slecht zijn kwa reputatie denk ik 🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Debbie83
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Hoe krijg ik de promotie van mijn Samsung Galaxy S10?

Dit zou ik dus gekocht hebben in de telenet store Mechelen.🤔Dat dacht ik ook, maar nu is de vraag wat Samsung Belgie en Luxumburg erover denken en daar vrees ik een beetje voor, heb het alleszins ingediend via de samsung promoties website en de bewijzen toegevoegd.

 

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe krijg ik de promotie van mijn Samsung Galaxy S10?

@Debbie83 Telenet levert effectief originele toestellen vanuit de Benelux. Je gaat dus zonder problemen aanspraak kunnen maken op deze promotie bij Samsung. Wat soms wel voorvalt (in het verleden) is dat sommige EAN nummers nog niet bij het merk werden opgenomen in de lijst. Maar meestal krijgen we dan meerdere meldingen hierover bij Telenet. Ik zou me dus geen zorgen maken, gezien Telenet ook over de promotie communiceert op de website. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Debbie83
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Hoe krijg ik de promotie van mijn Samsung Galaxy S10?

Bedankt voor jullie hulp.

Nu is gewoon afwachten, idd is niet evident allemaal met die promoties en zo.

Nu ben ik al wat gerustgesteld.