Beantwoorden
Stekelbeer
Freshman Weetjesweter
Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Leveringsproblemen?

Iemand die iets weet van leveringsproblemen bij Telenet?

Op 7 oktober bestelde ik een OnePlus 11 bij Telenet. Bevestiging via mail en ook het geld ging meteen van de rekening. Een track en trace van Post Nl zou volgen, maar tot op heden nog niks gezien.

Op My Telenet staat 'verzending in afwachting'.
Ik heb al een aantal keren gebeld en kreeg te horen dat er problemen waren met het systeem.

Alle begrip, maar vrijdag werd me gezegd dat het probleem was opgelost en dat iedereen maandag wel een mail zou hebben en dat deze week zou geleverd worden.

Niet dus, tot nu geen verandering en nu werd me verteld dat het zou gaan op de Iphone die achterstand had...over de OnePlus 11 wisten ze niks.

Op mijn vraag om de aankoop te annuleren en de OnePlus 12 in de plaats te bestellen kreeg ik te horen dat dat niet kon.

Ik heb best wel geduld, maar van niks weten maakt me lastig.🙈

Alvast dank,

Hilde

3 reacties
DanteE
Moderator
Topicwurm! Say what?! Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

Leveringsproblemen?

@Stekelbeer Hey, we kunnen ons inbeelden dat het niet fijn is om hier op te wachten! 😕 Je mag onze Klantendienst zeker contacteren om dit samen met je uit te klaren. 

Mvg

Dante

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDante | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Stekelbeer
Freshman Weetjesweter
Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Leveringsproblemen?

Dankjewel, gisteren nog maar 's gebeld en gezegd dat als ze niet konden zeggen of ze nog konden leveren, ik dan graag wilde annuleren.

Deze dame is gaan horen bij de 'admins' en ze konden effectief niet garanderen dat ze de OnePlus11 zouden kunnen leveren, laat staan wanneer.

Ik kreeg de keuze om zelf via de shops op zoek te gaan naar een toestel, of om te annuleren.

De bestelling is dus geannuleerd en ik heb ergens anders ééntje kunnen bestellen die ondertussen al is geleverd.

Nu afwachten wanneer mijn geld terug op de rekening zal staan🙃

DanteE
Moderator
Topicwurm! Say what?! Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

Leveringsproblemen?

Wat fijn dat je uiteindelijk toch aan je toestel bent geraakt op een andere manier! 😊 

We wensen je nog een heel fijne dag verder! 

Mvg

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDante | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.