24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Graag had ik een kleine gunst gevraagd aan de mensen met een Samsung S7 Edge in hun bezit.
Gebruiken jullie ook soms de hotspotfunctie om met een laptop bvb online te kunnen? Zouden jullie (indien mogelijk uiteraard) dit voor mij eens kunnen testen om te zien of het bij jullie wel feilloos werkt, dit voor een 15tal minuten...
Ik heb reeds een paar dagen contact met de Samsung servicedienst omdat mijn toestel bij mij constant vastloopt wanneer ik de Hotspot gebruik.
Ondertussen heb ik al van alles geprobeerd (zie https://community.telenet.be/t5/Toestel-info/Probleem-met-splinternieuwe-S7-Edge/m-p/28999#M240) en ook reeds een afspraak gemaakt bij een Samsung service center voor een eventuele herstelling maar ik zou wel graag weten of dit een "zwak" gedeelte is in dit toestel bij andere gebruikers.
Alvast bedankt voor de medewerking !
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Arthur2Heb je al tijd gehad om eens te testen ? Niet dat ik je wil opjagen hoor maar woensdag heb ik een afspraak in een Samsung Service Center, snap je 😉
Uiteraard als er nog andere personen zijn die dit eens willen uittesten voor mij... alvast bedankt !
Al 2 dagen de Hotspot functie niet gebruikt en alles ok met mijn smartphone, gisteravond toch nog eens geprobeerd, na 20 min (nu dus iets langer), was S7 terug vast gelopen.... 😞
Ikzelf heb een S6 Edge dus ik vrees dat als ik het test niet nuttig gaat zijn.
Heb je de S7 Edge al geüpdated naar Android 7.0? Dit zou misschien ook het probleem kunnen verhelpen.
Geen probleem hoor.
Woensdag ga ik naar een Samsung Service Center in Willebroek om hopelijk de herstelling uit te voeren. Weet jij dit soms, als het een hardware probleem is, wordt dit dan direct hersteld of zou dit dan toch opgestuurd worden?
Dit service center is voor mij een eindje rijden en dan kan ik het misschien ook in mijn verkooppunt binnen doen...
Volgens mij gaat dat sowieso opgestuurd worden. Ik ken geen enkel service center (maakt niet uit welk merk) waar ze ter plaatse een herstelling doen. Misschien dat je de optie krijgt om het toestel in te ruilen voor een "refurbished" model.
Ik hoop het hoor. Dit is wel een officieel Samsung Service Center, niet alleen een verkooppunt.
Nu zie ik wel dat het echter alleen om een defect scherm gaat dat ze meteen herstellen.
Zou ik de verdere afstand dan toch maken ?
Wat vinden jullie?
Je zou hen kunnen contacteren om te vragen of het ter plaatse gerepareerd zal worden, maar ik twijfel daar heel hard aan. Ik denk niet dat ze dit kunnen garanderen; ze weten immers niet wat er mis aan is. Vandaar ook dat er "indien mogelijk" staat.
Het enige voordeel dat je misschien hebt als je het toestel daar binnenbrengt dat je misschien een vervangtoestel krijgt. Dat kan je natuurlijk makkelijk navragen.