24804
netweters
|
152811
antwoorden
|
20742
vragen
|
Ik heb een samsung A55 en als ik draadloos wil printen op mijn HP printer dan komt alles er wazig uit. Is begonnen toen ze hier nieuwe modem met wifi6 hebben geïnstalleerd. Ondertussen ook een nieuwe printer gekocht maar blijft hetzelfde. Als ik print vanaf de laptop of met een gsm die geen wifi6 verbinding kan maken dan is alles wel zuiver geprint. In de telenetshop zeiden ze dat dit waarschijnlijk niet kan. Maar toch nog even mijn vraag hier. Kan dit werkelijk aan die wifi6 liggen of ligt dit aan de instellingen van mijn gsm?
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: printen met wifi
Lijkt me toch eerder een probleem met de printer driver op Android of iets dergelijk.
Op de HP Community is het zelfde probleem enkele maanden geleden aan bod gekomen: Blurry printing from phone - HP Support Community - 9091829
Dit probleem kan mogelijk voortkomen uit de manier waarop je smartphone het document heeft verwerkt.
Maak je gebruik van een specifieke app voor het afdrukken?
Ik raad aan om de HP Smart-app te proberen. Deze app verwerkt documenten of PDF's op een andere manier, via een eigen printspooler, en functioneert doorgaans goed.
Zelf heb ik deze tool al een tijdje niet meer getest, omdat ik nu een Canon-printer heb die bijbehorende software bevat. Toch denk ik dat het met de HP Smart-app goed moet lukken.
Als het met deze app niet lukt, kun je altijd nog Wi-Fi Direct gebruiken. Hiermee kun je direct verbinding maken met de printer, wat het mogelijk maakt om te printen.
Laat het ons vooral weten of het is gelukt!
Via de hp smart-app heb ik hetzelfde resultaat. Heb ook al via print anywhere geprobeerd met hetzelfde resultaat. Is ook verbonden via bluetooth maar ik weet niet hoe ik op die manier moet printen.