Beantwoorden
Tjappe1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Promotie Samsung Galaxy S10

Bij de beschrijving van het toestel zie ik dat er aangegeven staat dat het om een single SIM toestel gaat.  Klopt dit want als ik het toestel via Samsung aankoop beschikt het wel over dual Sim?

Ik zou graag 200€ besparen maar dan wel voor het dual Sim model.  In het verleden gebeurde het nog dat in Belgie single Sim toestellen werden uitgeleverd, vandaar mijn vraag.

0 Likes
16 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Promotie Samsung Galaxy S10

Het lijkt erop dat je de vraag aanTelenet zelf stelt. Dat doe je beter op een andere manier. Hier helpen we mekaar wat verder als klant (of niet-klant).
Dus als je antwoord wil van Telenet neem je hiervoor best met hen contact op. Hier vind je alle mogelijke manieren.

 

Ik ga er vanuit dat de info op Telenet-website klopt.

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Promotie Samsung Galaxy S10

Als ik op de website van Samsung kijk, vind ik nergens enige info over het aantal sims. Ik zie wel dat je ook nog een sd kaart kan bijsteken.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Promotie Samsung Galaxy S10

@janne_man  ik heb uw link geopend en dan bij prestaties gekeken, en vond de uitleg die nuttig is voor @Tjappe1  onder de afbeeldingen helemaal onderaan staat ook nog belangrijke uitleg.

Jos

Hybrid SIM geeft je de flexibiliteit van twee nummers.

Met ondersteuning voor twee SIM-kaarten kun je twee nummers en dataplannen gebruiken op de Galaxy S10e, S10 en S10+. Als je de tweede SIM niet nodig hebt, haal je hem gewoon uit de hybride SIM-lade en plaats je een microSD-kaart op zijn plaats voor extra opslag.

De bovenste helft van de Galaxy S10 plus in de liggende modus vanaf de voorkant gezien met de hybride SIM-lade uitgeworpen en twee SIM-kaarten op hun plaats.De bovenste helft van de Galaxy S10 plus in de liggende modus vanaf de voorkant gezien met de hybride SIM-lade uitgeworpen en twee SIM-kaarten op hun plaats.
De bovenste helft van de Galaxy S10 plus in de liggende modus vanaf de voorkant gezien met de hybride SIM-lade uitgeworpen en twee SIM-kaarten op hun plaats.

*SIM-kaart is apart verkrijgbaar. Beschikbaarheid van dual SIM kan per land en/of provider verschillen.

*MicroSD-kaart apart verkrijgbaa

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Promotie Samsung Galaxy S10

Wat baten kaas en bril als de uil niet zien en wil. Ik heb dus niet goed gezocht.

 

Telenet geeft wel het EAN op. Dat vind ik ook niet terug bij Samsung. Als Samsung een promo doet zoals een cashback of een ander artikel dat je gratis krijgt, dan is er altijd een lijst van EANs die in aanmerking komen. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Promotie Samsung Galaxy S10

@janne_man  ja persoonlijk zou ik het toch ook heel zeker willen weten of hij wel degelijk 2 simkaarten ondersteunt of niet.

Jos

0 Likes

Promotie Samsung Galaxy S10

Volgens Tweakers is dual-Sim standaard op de Galaxy S10.

Gevonden in discussies en vragen in forum onderwerp Galaxy S10.

🙂

 

En de twijfel die er de laatste dagen ontstaan is komt mede omdat in de US enkel de unlocked toestellen dual Sim hebben. Deze die aan een.carrier vastzitten hebben enkel Sim. Maar hier in onze lage landen zijn het allemaal unlocked versies. Zodus.

0 Likes

Promotie Samsung Galaxy S10

@Tjappe1  @janne_man @Ex-Netweter  heb efkes gebeld met telenet, ge hebt 14 dagen om terug te zenden, het moet dan wel bezorgt worden bij een afhaalpunt post nl, maar echt zekerheid kon hij ook niet geven over 2 of 1 simkaart, en afwachten tot ze in de winkel liggen is ook geen optie dan is de aktie voorbij, ik zou het riskeren kunnen er geen 2 simkaarten in direct terug zenden.

Jos

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Promotie Samsung Galaxy S10

Contact opnemen met Samsung. Op basis van het EAN nummer of het fabrikantsnummer (beide terug te vinden op Telenet), zou Samsung in staat moeten zijn om hierop een afdoend antwoord te geven.

0 Likes
Tjappe1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Promotie Samsung Galaxy S10

Iedereen bedankt voor de hulp. Ik heb contact gehad met de leverancier die de toestellen aanlevert en volgens hen gaat het om dual Sim toestellen. En anders wordt het inderdaad terugsturen. 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Promotie Samsung Galaxy S10

@Tjappe1, heb dit na het zien van jouw vraag op De Netweters ook eens intern nagevraagd. De Samsung S10 is effectief een dual sim toestel. De specificaties op de Telenet website worden zo snel mogelijk rechtgezet!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Promotie Samsung Galaxy S10

@Suzy  zo nu zijn we alle zeker! 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Promotie Samsung Galaxy S10

Je hebt je antwoord, maar misschien handig voor in de toekomst: gsmarena.com. Daar vind je zowel specificaties als een uitgebreide review. Wat jouw vraag betreft hadden we echter geen antwoord gekregen, want...

 

https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s10-9536.php

 

Hier staat:

 

SIM

Single SIM (Nano-SIM) or Hybrid Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)

 

 

Blijkbaar kan allebei?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Promotie Samsung Galaxy S10

@sb de link van u is nog uitgebreider, ik was op een nederlandse site geweest van samsung die @janne_man  had doorgegeven, zie het bericht met foto's en uitleg, maar er bleef twijfel bestaan omdat het op de website van telenet anders vermeld stond, zelfs aan de telefoon konden ze geen uitsluitsel geven, tot suzy de bevestiging kon geven.

Jos

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Promotie Samsung Galaxy S10

Als ik iets wens te kopen, kijk ik eerst bij de verkoper en daarna contoleer ik dat met hetgeen de fabrikant of importeur meedeelt. Producten die er hetzelfde uitzien kunnen toch verschillen per land. Om deze reden heb ik ook mijn twijfels  over de info van websites die over alles info geven. Ik wil dit wel relativeren als het over echte algemeenheden gaat dan is dat goed, maar wil ik info over een bepaald kenmerk, zoals dit verhaal hier gestart is: één of twee sim's, dan verkies ik de info van de fabrikant of importeur. Het EAN (de N staat voor number, dus geen pleonasme zoals EAN nummer) is dan een belangrijk element om te zoeken. 

0 Likes